Men husk også at god og ond tro hos bogholder spiller ind, og din ansvarlighed som leder. |
ja det synes jeg da godt kunne være et forslag. Du har jo muligvis også mulighed for at sandsynliggøre tab - idet du måske har investeret de penge du talte om - var det 70.000 på basis af et resultat som du ventede var 200.000 bedre end det så i virkeligheden var. OM du af den vej kan vise et tab er jo ikke til at afgøre, men det er vel ikke umuligt, at det kan give tab - kunne være ting skulle sælges eller andet. De 200.000 har du jo ikke tabt som sådan, men evt effekter hvis du har foretaget noget baseret på dem KUNNE måske være tabsgivendeGregers Christensen:er bestemt heller ikke ude efter penge fra bogholder, det ville være grotesk. Tænkte mere om jeg kunne argumentere for at firmaet lavede mit årsregnskab UB eller noget i den stil, som kompensation for den fejl de har lavet?
Ville det være urimeligt?
Jeg synes da, hvis de er enige i at de gav dig et resultat der var 200.000 kr galt, at det var rimeligt de gav nedslag på regningen eller tog årsregnskabet eller selv angivelsen eller hvad det kan være - på sig
Hvad siger selskabet med fejlen selv? Er de lidt brødbetingede åbner det vel for en fornuftig aftale.
vh John Hannover