Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ markedsføring i opstart af ny virksomhed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er ved at starte en virksomhed op som skal sælge slik og jeg er lige på trapperne til at være færdig. Jeg søger inspiration til andre måder at markedsføre sig på. Jeg har stadig ideer om at lave konkurrencer på facebook, SEO, samt være aktiv med målgruppen f.eks. via. instagram

Jeg tænker om det kan betale sig, at købe visitkort eller få printet nogle foldere, som kan deles ud til folk. Er der nogen af jer, der har erfaring med dette og hvad var effekten? 

Jeg håber vi kan dele ideer med hinanden og hjælpe med sprede vores budskaber bedre.

- Daniel

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:11

Hejsa Daniel

Hvem forventer at dine kunder vil være ?, Og i hvilken situationer vil de være kunder hos dig ?

Offline markedføring er stadig væk effektivt, men hvad der virker og hvor godt det virker afhænger jo helt af situationen

//Morten

Tilmeldt 21. Jan 16
Skrevet kl. 15:26

Mine kunder vil hovedsagligt være unge mennesker altså fra 14 - 22 år, både drenge og piger, som er meget på de sociale medier. Der er tale om slik fra USA, hvilket er noget de unge efterspørger en del. Jeg har tænkte på at flyers omkring på skolerne kunne være en ide, da det er dem jeg henvender mig til.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:36

Hejsa Daniel - det er da helt sikkert en mulighed, hvis du kan få lov til at dele dem ud.

Men prøv også at tænke på hvornår er det de køber ? - Hvis man er lidt lækkersulten, skal i biografen, eller hjem og hyggemed lidt Netflix så smutter men jo som regel over og køber lidt her og nu - jeg tænker ikke at man i den situation vil bestille over nettet  -  og unge mennesker i den alder er jo ikke ligefrem kendt for deres evne til langtidsplanlægning Wink

Jeg går udfra at det du forestiller dig at sælge er lidt størrer partier - blandet slik for en 20'er er nok ikke lige konceptet - så måske kunne det betale sig her at kigge i lidt andre baner. F.eks stor indkøb til fødselsdage, fest, klasseture, rusture osv - så jeg tror at jeg, hvis jeg var dig her ville satse på online delen af markedsføringen, og så måske mod det købsmønster - det med at dele flyers ud på skoler kan måske give noget her-og-nu salg, men spørgsmålet er jo hvor langsigtet det er...

Men du kan selvfølgelig prøve at teste det - indtil det er testet er alt andet jo blot gæt-værk

Anyway - held og lykke med projektet

//Morten

Tilmeldt 21. Jan 16
Skrevet kl. 16:04

Morten Hjorth Nielsen:
Jeg går udfra at det du forestiller dig at sælge er lidt størrer partier - blandet slik for en 20'er er nok ikke lige konceptet - så måske kunne det betale sig her at kigge i lidt andre baner. F.eks stor indkøb til fødselsdage, fest, klasseture, rusture osv - så jeg tror at jeg, hvis jeg var dig her ville satse på online delen af markedsføringen, og så måske mod det købsmønster - det med at dele flyers ud på skoler kan måske give noget her-og-nu salg, men spørgsmålet er jo hvor langsigtet det er...

Præcis, det er noget folk skal glæde sig mere til og købe lidt større mængder af. Det er en god ide det du nævner med, at markedføre sig til lidt større begivenheder. Det vil jeg kigge nærmere på med det samme, da det er noget der nok holder bedre langsigtet. Mange tak for input!

- Daniel 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 18:06

DanielBS:

Mine kunder vil hovedsagligt være unge mennesker altså fra 14 - 22 år, både drenge og piger, som er meget på de sociale medier. Der er tale om slik fra USA, hvilket er noget de unge efterspørger en del. Jeg har tænkte på at flyers omkring på skolerne kunne være en ide, da det er dem jeg henvender mig til.

Husk lige at få tilladelse til at dele ud på skolen....

Og lad være med at "spamme" med flyers på parkeringpladser/biler - det er ikke altid lige populært, og du ender med at DIN reklame ligger og flyder som affald!

Tilmeldt 21. Jan 16
Skrevet kl. 18:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:
Husk lige at få tilladelse til at dele ud på skolen....

Selfølgelig skal jeg have lov, jeg kender godt når der flyder med reklamer man ikke gider se på. Jeg skal nok holde orden :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)