Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokaler til ølbrygning.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra KBH. V.
Tilmeldt 9. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Går for tiden og prøver at få styr på mine ølopskrefter, da jeg håber på at åbne en brewpub (eller bar og bryggeri hver for sig) senere på året.
Da jeg pt brygger i mit køkken, søger jeg nogle lokaler så tæt på kbh som muligt, til at teste mine opskrifter og bygge mit "store" (450L) system færdig.

Nogle af jer der har noget eller kunne være interesseret i at dele et lokale?

Jeg søger et sted på mindst 50 kvm, som optimalt har strøm, vand, afløb og udsugning. Jeg er uddannet gulvlægger og byggemontagetekniker, så er klar på selv at sætte det i stand, evt. Installere noget af det ovennævnte.
Jeg har et lille firma som udlejer fadølsanlæg, så kan både leje privat og erhvervslokaler.
Huslejen må ikke overstige 2500 uden moms.

Håber nogen af jer kan hjælpe.

Vh Mikkel

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12874
Skrevet kl. 12:49

Hej Mikkel

Det er vigtigt at du husker på at et sådan lokale skal godkendes til fødevareproduktion af fødevarestyrelsen. Ligeledes skal der være sporbarhed på de materialer du har brugt i dit bryggerianlæg. 

Fra KBH. V.
Tilmeldt 9. Aug 14
Skrevet kl. 12:56

Hej Ravn,

Det jeg søger behøver ikke at være til produktion med salg for øje, da jeg lige nu blot tester opskrifter, men pga. Chefen der hjemme ikke kan brygge mere end en gang om md i køkkenet.

Men nu hvor du nævner det med sporbarhed, ved du så hvordan reglerne er ved man selv dyrker humlen? Altså hvordan man skal dokumentere det når tid kommer?

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 14:21

Mikkel:
Men nu hvor du nævner det med sporbarhed, ved du så hvordan reglerne er ved man selv dyrker humlen? Altså hvordan man skal dokumentere det når tid kommer?