Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fra Pakistan (Sialkot) til Danmark! - Crazy priser eller hvad?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Oct 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer.

Jeg ved godt at dette emne har været oppe at vende et utal af gange, og jeg har også læst et utal af gamle tråde.

Jeg sidder dog stadig tilbage med en uafklaret følelse.

Jeg skal til at få fragtet fodbolde fra Pakistan til Danmark, men jeg kan simpelthen ikke forstå "spillereglerne" omkring fragtpriserne.

Først og fremmest skal jeg have nogle samples fodbolde hjem (ca. 10 stk.)

Men når jeg kiggerlidt rundt på forskellige sider og søger fragtpriser bliver jeg sku noget overrasket.

Et eksempel:

Pakke = 60x60x60 på 20 kg koster mig ca. 5-10.000 kroner at få til DK.

Dette MÅ kunne gøres billigere - Kan nogen hjælpe med lidt tips og tricks til billigere fragt? (Transit Tid er ligegyldig)

Mvh

Casper

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

COEberg:
men jeg kan simpelthen ikke forstå "spillereglerne" omkring fragtpriserne.

Så må du jo sætte dig ind i "det du kalder spilleregler" frem for bare at tage udgangspunk i nogle tilfælde listepriser fra et kurerfirma.

Prisen på fragt afhænger både at mængden du sender og fragt metoden;  søfragt, alm. luftfragt eller kurerfragt.  Som hovedregel kan du regne med billigere priser jo mere du sender. Normalt vil det være billigst at bruge kurerfragt til pakker op til 50-100 kg alt afhængig af land.

Prisen på den enkelte forsendelse afhænger både af vægt og volumen af pakken, har du en pakke som i dit tilfælde der fylder meget i forhold til vægten vil du skulle betale for flere kg end der faktisk er:  I din tilfælde fylder din pakke  0,6 x 0,6 x 0,6 = 0,216 Kbm.  kurerfirmaer bruger en volumen/vægt forhold på 1kbm = 200 kg.  Så du vil skulle betale for 0,216 X 200= 43,20 kg

Jeg ville skulle betale  1845,00 DKK for at få din poakke hjem med et kurerfirma, umiddelbart en ret høj pris, så var jeg dig ville jeg undersøge hvad almindelig luftfragt ville koste. 

 

Hilsen

Ravn

 

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

COEberg:

Først og fremmest skal jeg have nogle samples fodbolde hjem (ca. 10 stk.)

Men når jeg kiggerlidt rundt på forskellige sider og søger fragtpriser bliver jeg sku noget overrasket.

Et eksempel:

Pakke = 60x60x60 på 20 kg koster mig ca. 5-10.000 kroner at få til DK

fodbolde - er det ikke selv her i 2016 sådan nogen oppustelige sager - som så også kan tømmes for luft og lægges fladt sammen i en lille fin pakke? Så kan du puste op herhjemme - forestiller mig vil må tale om læderbolde som da givet kan tømmes og fyldes

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

det er for dyrt...

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 Vi plejer som regel selv betale for fragten , når vores kunder køber fodbolde af os. Vi producere selv fodbold på vores fabrik i Pakistan , og vi betaler deres fragt selv, da vi har sær aftale med fragt firmaer og vi kan derfor levere varer til dør. Den pris du har fået er alt for dyrt og hvordan de har regnet den pris ud , er en gåde.

Men du kan skrive til mig på PB om det firma du bruger . Det kan være jeg kender dem , og kan prøve at snakke med dem

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

miklo001:

det er for dyrt...

hvad snakker du om!  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er noget galt - I har ikke fat i en fabrik hvis det er for dyrt at få sendt bolde uden luft. De tester fodbolde med luft ja men lukker så luften ud igen og sender generelt ikke læderbolde med luften i netop af fragt hensyn - de har maskiner der fylder - og tømmer - så ret fabrik, så kan de sendes uden luft og pumpes i DK

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jul 15
Indlæg ialt: 90
Fra  skytrack Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej casper

Hvor mange fodbolde vil du importere fra sialkot. Hvis de er kun 10 stykker, Dhl er det bedst. jeg selv får vare med dhl fra sialkot. Hvis du har en kontainer ,så kan jeg godt find noget kontakter til dig.vi har selv tekstil fabrik i sialkot.

MVH

malik

du kan sende mig

vi har slev tekstil fabrik i  sialkot i Pakistan.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)