Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fede accessories til en billig penge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Er der nogen der mangler en stak accessories, som i kan smide i udsalgskurven og alligevel tjene en pæn slat på, så grib lige fat i mig.
Jeg har en portion bælter, tasker, smykker, handsker, vanter, tørklæder, og andre ting, hvor der ikke er så meget af hver ting. Noget er der 5 styk af, og andet er der 50 stykker. Det er fede ting, som sagtens kan sælges. Jeg sælger det samlet for det latterlige beløb af 15 % af udsalgsprisen.

Hvis du vil have en gang billeder af nogle af de ting som der er i denne portion, så send mig en mail, men det er først til møllen, med kontanter på lommen. Bedste hilsner Holger

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:10

hej

kan se det er længe siden du har lagt det ind så tingene er nok væk men prøver lige alligevel. hvis du stadig har tingne er jeg meget intresseret.

Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:07

Jeg ved også godt det  er lang tid siden du postede indlæget men jeg er også intr.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 21:01

Også her :o)

Køber ind til min webbutik

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 21:53

Hej med jer.

Tak for jeres henvendelse. Jeg har stadig en masse tasker, smykker og bælter både i læder og pu. Jeg kan på nuværende tidspunkt ikke være så behjælpelig med billeder, men jeg kan sige at det er ting som bliver solgt i diverse modebutikker i Europa, og som der er blevet lavet overproduktion af. Disse produkter kan jeg sælge billigt, men det kræver at der er noget mængde på hver ordre, da jeg skal betale for at få det fundet frem og pakket. (produkterne er fra 2007 - 2008)

Jeg har en mulighed for at mødes med jer på vores lager, så i kan se produkterne, og jeg har også den mulighed at jeg kan få pakket nogle kasser med blandede ting.

Jeg mener der ligger 13.000 blandede smykker 
Det samme er der nok af tasker og bælter, så hvis i kan aftage store mængder, kan jeg garantere gode priser. Jeg har desværre ikke mulighed for at sælge små mængder.

Men kontakt mig, med jeres ønsker, og jeg skal se hvad jeg kan gøre.

For at give en prisindikation, sælger jeg smykkerne samlet for kr, 40.000.-

Bedste hilsner Holger. Tlf.4025 6769
PS, Har lige fået at vide, at der er billeder af det meste, så dem kan jeg sende om et par dage. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)