Hej alle sammen. |
Du kan sende mig en mail med hvor mange flasker du skal bruge
Ballonnord@gmail.com
Hilsen
Thomas
Hej alle sammen. |
Du kan sende mig en mail med hvor mange flasker du skal bruge |
Helium er på verdensmarkedet faktisk en mangelvare, da der ikke er så findes ret mange kilder er prisen rimelig høj, men det kommer helt an på renheden samt mængden af gas du skal bruge. |
Jonathan 20+ liter er en ekstrem lille mængde, men måske den er stor for dig? Prøv at snakke med Strandmøllen eller Airliquide og snak godt fortæl om din interessante ide, måske du kan tiltuske en billig prøve. |
Hej JonathanBay Jeg kan også give dig et godt tilbud. jeg puster ca 70.000 balloner op om året og kan derfor skaffe helium til en fordelagtig pris ring til mig på 28 19 23 49 eller send en mail jan@eldrupevent.dk Mvh Jan |
Nu var der jo ingen der sagde at skulle være ballon helium (men meget uren helium) |
Dengang vi gjorde i at puste balloner op købte vi store flasker hos AGA. Det kostede så vidt jeg husker ikke ret meget, så prøv evt. at tage fat i dem. |
Kære Ravn |
du omtalte ballon så må man jo antage at det er ballongas du har brugt. Men tvivler på at du kan få en specielt god heliumpris pt. |
Lige for tiden er AGA de billigste med helium, deres dags priser ligger lidt under de andre, men ikke meget. |