Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jobannonce

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på udkik efter en ny medarbejder til at arbejde med SEO og drift af webshops.

Jeg er i tvivl om hvor det er bedst at søge. På Jobindex/Jobzonen koster det 3000 for at oprette en annonce.
Jeg er sku for nærig til at bruge dette beløb med mindre der ikke er nogen vej udenom.
På Animo Freelance syntes jeg ikke jeg er nået ud til nok personer når jeg har søgt tidligere.

Er der nogle anbefalinger til hvor det vil være godt at oprette en jobannonce? (Ikke social)
Eventuelt lokale annoncer (Århus)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke ved sådan en type stilling vil betale for at få den på jobindex kan du oprette den på jobbet. Ulempen er at det du søger bruger ikke jobnet og du vil få dårlig kvalificerede ansøgninger. Dog kommer jobnet annoncer på jobindex men gemt væk helt i buden.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener jobnet ikke jobber

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Dette er måske dit første "problem"

jibbiea:
Jeg er sku for nærig til at bruge dette beløb med mindre der ikke er nogen vej udenom.

Forstå mig ret Smile

God og ordentlig rekruttering koster i både kroner og tid.

Folk i dag er meget kritiske - især når det drejer sig om nyt job. Så de vurderer også på opslaget: virker det til at virksomheden mener det alvorligt - er det en seriøs virksomhed.

Når det så er sagt, så kan man komme langt med et godt opslag, hvis det deles de rette steder. Og min erfaring siger mig, at inden for dette fagområde er folk ret flinke til at dele jobopslag. Så det kan være muligt at komme langt omkring ved hjælp af de sociale medier. om det så er med henvisning til eget site eller jobannonce på jobindex eller andre.

Men det handler selvfølgelig også om hvilken erfaring m.m. man er ude efter.

Et opslag på Jobnet, er gratis og kommer på de fleste store jobportaler. Og er opslaget igen godt kan der sagtens gve gevinst alligevel.

Det blev lidt blandet, men håber du kan bruge lidt af det alligevel :-)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt du en løsning

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Hvis du ikke ved sådan en type stilling vil betale for at få den på jobindex kan du oprette den på jobbet. Ulempen er at det du søger bruger ikke jobnet og du vil få dårlig kvalificerede ansøgninger. Dog kommer jobnet annoncer på jobindex men gemt væk helt i buden.

Sikke noget sludder. Hvorfor skulle ansøgninger fra folk der søger på Jobnet være dårligere end andre?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

erjegher:

Hvis du ikke ved sådan en type stilling vil betale for at få den på jobindex kan du oprette den på jobbet. Ulempen er at det du søger bruger ikke jobnet og du vil få dårlig kvalificerede ansøgninger. Dog kommer jobnet annoncer på jobindex men gemt væk helt i buden.

Sikke noget sludder. Hvorfor skulle ansøgninger fra folk der søger på Jobnet være dårligere end andre?

Min pointe er, at lige med denne type medarbejder er nok ikke Jobnet det bedste sted, at søge efter en som kan seo.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Fru Hartmann:

erjegher:

Hvis du ikke ved sådan en type stilling vil betale for at få den på jobindex kan du oprette den på jobbet. Ulempen er at det du søger bruger ikke jobnet og du vil få dårlig kvalificerede ansøgninger. Dog kommer jobnet annoncer på jobindex men gemt væk helt i buden.

Sikke noget sludder. Hvorfor skulle ansøgninger fra folk der søger på Jobnet være dårligere end andre?

Min pointe er, at lige med denne type medarbejder er nok ikke Jobnet det bedste sted, at søge efter en som kan seo.

Alle ledige er forpligtet til at benytte jobnet.

At tro at der ikke er ledige med ekspertise i seo er min optik lidt naivt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bestem ikke sige at du ikke kan finde en kvalitet medarbejder på jobnet.

Da både kontanthjælpsmodtager og dagpengemodtager skal bruge jobnet. At tro at der ikke er ledige med ekspertise i seo er min optik lidt naivt.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Min pointe er at dygtige folk der kan seo har nemt ved at få arbejde og får en god løn og bruger nok mere LinkedIn og deres netværk til at få arbejde. For der er mange dygtige folk som søger via jobnet og sikkert også nogle med seo erfaring men der er nok andre steder man finder dem bedre.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)