Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bestyrelsesmedlem søges (Tele).

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 06
Indlæg ialt: 5
Fra  1dataplan Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet som iværksætter i 4½ år og er nu i gang med et nyt projekt indenfor telebranchen. I forbindelse med tidligere projekter har jeg lært vigtigheden i at have en kompetenet bestyrelse tilknyttet virksomheden, ikke blot for sparringens skyld men ligeså meget for at give projektet en vis tyngde.

Min erfaring er, at investorer er mere åbne overfor en ny idé hvis en dygtig bestyrelse står bag konceptet og derfor leder jeg efter nogen der kan træde ind i en bestyrelse eller et Advisory board. Der ønskes en person med en vis erfaring fra telebranchen (teleoperatør, clearinghus, service provider, eller lign.) Tidsforbruget for dette forventes ikke at blive stort.

Jeg ikke klar over om potentielle bestyrelsesmedlemmer læser denne tråd, men der plejer altid at være ”nogen som kender nogen” i vores branche...

Mvh
Peter True
(peter.true@get2net.dk)

 

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kontakt http://www.betterboards.dk

 
De arbejder alene med det formål at få unge talenter ind i div. bestyrelser.
Måske kan de hjælpe.
Tilmeldt 15. May 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Ville det være muligt at få lidt mere omkring hvad din virksomhed tilbyder?

Jeg kender en del der er kanoner indenfor tele branchen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har sendt dig en PM.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter,

 

Jeg kommer fra telebranchen, og kender en del personer. Endvidere arbejder vi selv indenfor branchen, så du er velkommen til at sende mig en mail.

 

Mvh,

Torben Baltzer


Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er velkommen til at kontakte mig jeg har om ikke andet et stort netværk indenfor tele.

 

Niels Junge

 

NiJunge.com

Tilmeldt 20. Oct 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kender også en person der matcher dine behov med stor erfaring fra dels egne virksomheder, dels lederstillinger i de store teleselskaber.

 

Send mig gerne en PM, så sætter jeg en kontakt op mellem jer hvis du er interesseret:-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)