Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DÆKKER BILFORSIKRING "ULYKKEFORSIKRING PÅ SKADER"

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Håber i kan hjælpe.

Der en der lige er kørt op i mig i bil, og efter ulykken (1time) har jeg eksrem ondt i nakke, og general hele ryggen. Det skal siges at jeg var på vej på arbejde og så sket ulykken.

Jeg har dog været op hos lægen, og der er måske noget med ryggen og nakken, men mit spørgsmål ligger i?

Hvem dækker skaden på ryggen? og hvad skal jeg foretage mig? Jeg arbejder på et kontor til dagligt.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:07

Det er jeg ked af at høre...

1) jeg føler mig sikker på at du skal på hospitalet og have et billede af nakken.

2) Det er hans ansvarsforsikring på bilen der dækker dine skader (men de skal dokumenteres)

3) hvis du selv har en ulykkesforsikring bør du melde skaden her, så vil de udbetale hvis det godkendes men de vil gøre krav mod det selskab modparten har (regres)

4) Normalt skal der være politi på hvis der er personskade ved ulykken, så du bør nok få fat i dem også hvis ikke i har snakket sammen

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 09:14

Jeg giver Mr. A ret, Kør eller bliv kørt på hospitalet og få tjekket det hele.

Jeg var selv ude for en ulykke som sendte mig på hospitalet, min forsikring gav mig klar besked om at få politiet tilkaldt(så der skal forlægge en politi rapport) men da de ikke kommer ud til "sådan et lille uheld" så var der heldigvis mange som stoppede og gav mig deres kontakt oplysninger(vidner).

Hvis du har dokumentation på at det var ham og han ikke kan løbe fra det, så er det(som Mr. A skriver) hans forsikring som dækker. Hvis du ikke kan arbejde grundet skaden vil du nok kende til ordne "tabt arbejdsfortjeneste".

Held og lykke med nakken og resten af kroppen.

Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 09:44

Hej igen.

Tak for svaret.

Jeg har haft prøvet at ringe til politiet, og snakke med dem, men fordi skaden " ikke er større end det" køre de ikke ud på stedet.

Men som sagt så er skaden kommet efter jeg er kørt på arbejde, så det jeg foretager mig nu:

-Ringer til lægen

- Ringer til ulykkeforsikring.

Hvordan melder jeg bilulykken? motorlampen er os begyndt at lyse efter ulykken?
Skal jeg nævne dette?

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 10:55

Jonas chanty:

Jeg har haft prøvet at ringe til politiet, og snakke med dem, men fordi skaden " ikke er større end det" køre de ikke ud på stedet.

Men som sagt så er skaden kommet efter jeg er kørt på arbejde, så det jeg foretager mig nu:

-Ringer til lægen

- Ringer til ulykkeforsikring.

Hvordan melder jeg bilulykken? motorlampen er os begyndt at lyse efter ulykken?
Skal jeg nævne dette?

Optog politiet en rapport, så de kan dokumentere, at du har meldt uheldet, hvis der skulle blive tvivl på et senere tidspunkt?

Håber da, du HAR kontaktet din læge, så du kan blive grundigt undersøgt!

Ja, hvis din bil er skadet, skal du da kontakte din forsikring omgående (når du har ringet til lægen) og få en skadesanmeldelse. ALLE skader og fejl, som er optrådt ved og efter ulykken skal selvfølgelig med.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)