Hej Ravago.
Jeres idé lyder super spændende, men jeg vil gerne komme med min indskydelse udfra mine erfaringer med investeringer & investore i restaurationsbranchen.
Jeg ville meget hurtigt kunne finde jer en investor hvis i havde noget som kunne sikre hans investering, iform af en evt. en eksiterende forretning som var gældsfri, eget hus med fri værdi, eller andet.
Det kræver dog naturligvis at jeres idé holder "vand" når den bliver ordentlig fremlagt.
Men summa sumaro så er det slet IKKE muligt at finde en seriøs investor på de grundlag der er tilstede for jeres idé på nuværende tidspunkt, 200.000,- som vil være jeres risiko i hele projektet holder overhovdet ikke mod et lån på 2 mill, og uden sikkerheder og noget at tage pant i.
I må ud og arbejde med en midre forretning og få skrabet noget mere kapital sammen ;) Og når den tid så er kommet, skal jeg med glæde hjælpe jer med at finde dygtige seriøse investore.
Yderligere lige et lille spørgsmål, bare for nysgærighedens skyld, har i styr på lovgivningen omkring restaurationsdrift i finland ? tænker på Bevilling, lokaler, uddannelse, ansættelser, m.m. Kunne jo være man kunne bruge jeres viden en dag ;)
Held & Lykke
Mvh. Kasper Lybøl.
www.restaurationsinvest.dk/frameset.html