Jeg tror ikke, at det er din pris, det er galt med. Problemet er blot, at der er mange om buddet og du måske er nyetableret og kendskabet om din business derfor måske ikke er tilstrækkelig stor.
Min egen erfaring er, at det er super svært at slå igennem. Jeg har p.t. været selvstændig 1½ år i anden by end, hvor jeg før arbejdede, og selv om jeg ringer rundt m.v. har jeg næsten fornemmelsen at kendskabsgraden til min forretning er tæt på 0 inden for erhverv. De private finder mig dog via krak og google, men vedr. erhverv er det nok netværk netværk og atter netværk. Kunder avler simpelthen kunder og det tager tid at komme igennem.
Så vi (buster også lige mig selv) skal altså bare klø på og holde humøret ved lige.
Prisen tror jeg ikke rigtig der er noget galt med - men måske kunne du servere det på en anden måde til erhvervskunder.
En mulighed kunne være en fast månedlig pris på rengøring af erhvervsbygningen(selvfølgelig forskellig fra kunde til kunde). På den måde skal man ikke forholde sig til en timepris, men kun forholde sig til en "slutpris".