Hej alle Er der nogen som kender et godt pop-up plugin til Wordpress? På forhånd, tak! Mvh. Christina |
Et godt pop-up plugin til Wordpress
Hej Tak for dit svar. Jeg kender godt Sumome, og jeg syntes også at det er godt og nemt at sætte op. Jeg bruger ikke Sumome, fordi jeg ikke vil have det blå ikon i hjørnet af siden... det ligner jo en fejl. |
du får det bedste resultat ud af at strikke en custom template sammen med din popup i, på den måde kan du selv designe den og bruge det javascript modul du nu finder bedst til opgaven. Husk at gøre det i et child-theme så du stadig kan opdatere dit template :-) |
Hej Mikkel Jeg er ikke helt så god til den slags, så jeg søger bare et plugin. |
Hej Christina. Jeg bruger plugin PopUp på min side. Tjek evt. min blog og se hvordan den virker: De bedste hilsner Rasmus |
Ikke i popupen. Der bruger jeg mailchimp's eget plugin :) De bedste hilsner Rasmus |
Du kan betale for at få det væk. Men hvis vi snakker pop up til email så tjek www.sleeknote.com |
Jeg kan anbefale Bloom Email Opt-In. Vi bruger det på vores blog. Det spiller godt sammen med MailChimp. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn