|
Sådan kan man også se på det Men jeg er nu ikke helt enig med rådet om at spare de 2.000 kroner. Hvis hun kan få et pænt design fra den studerende, og nogle statiske sider, og lidt introduktion i hvordan hun ændrer i teksten selv. Så kan hjemmesiden fungere som et udmærket udvidet visitkort, hvor potentielle kunder kan læse lidt mere om hvad der tilbydes m.m. Efter at kunden måske har set et opslag i det lokale supermarked eller hvor som helst. Hjemmesidens funktion behøver ikke nødvendigvis at være reklamesøjle for kunder der skal finde siden via nettet. |
Du har selvfølgelig ret i at "visitkort hjemmesider" også har deres berettigelse. Men jeg er bange for at rigtig mange af dem har tæt ved et stort 0 besøgende om dagen.
Hvis de skal have deres berettigelse kan de evt. bruges sammen med den trykte markedsføring som en læs mere funktion. Men igen - markedsføring er ikke bare lige at bruge 2000 kr. på en hjemmeside og så vælter kunderne ind.
Bliv gratis medlem