Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

billig hjemmeside

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan kan man også se på det Smile

Men jeg er nu ikke helt enig med rådet om at spare de 2.000 kroner. Hvis hun kan få et pænt design fra den studerende, og nogle statiske sider, og lidt introduktion i hvordan hun ændrer i teksten selv. Så kan hjemmesiden fungere som et udmærket udvidet visitkort, hvor potentielle kunder kan læse lidt mere om hvad der tilbydes m.m. Efter at kunden måske har set et opslag i det lokale supermarked eller hvor som helst. Hjemmesidens funktion behøver ikke nødvendigvis at være reklamesøjle for kunder der skal finde siden via nettet.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 16:46

Du har selvfølgelig ret i at "visitkort hjemmesider" også har deres berettigelse. Men jeg er bange for at rigtig mange af dem har tæt ved et stort 0 besøgende om dagen.

Hvis de skal have deres berettigelse kan de evt. bruges sammen med den trykte markedsføring som en læs mere funktion. Men igen - markedsføring er ikke bare lige at bruge 2000 kr. på en hjemmeside og så vælter kunderne ind. 

Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:50

Hejsa Danielle

Har du fået lavet din hjemmeside? ellers kontakt mig, så giver jeg dig en god pris og kan leverer hurtigt!
Tjek evt. min hjemmeside ud: www.marseille.dk

Jan Marseille

Mob. 2612 5574
Tlf. 3212 5574

jan@marseille.dk
www.marseille.dk 

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 05
Indlæg ialt: 129
Fra  OrdPress.dk Skrevet kl. 15:07

Jeg ville installere et open source system som WordPress eller Joomla som er helt gratis. Dertil ville jeg finde et gratis design, og så med tiden tilpasse designet. Eventuelt få den studerende eller en anden til at tilpasse designet.

Nogle steder hvor du køber domæne og hosting, kan man med et enkelt klik få installeret de nævnte open source-programmer. Bl.a. Surftown og Gigahost.

Mvh.
Knut 

Mit website om wordpress: https://ordpress.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Dec 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:59

Hej Knut Det lyder til at være billigere end det jeg nu har sagt ja til. Har taget imod et godt tilbud og holder fast i det. Jeg får i hvert fald det jeg vil have og til under 2000 kr. Så må vi se hvordan det endelig resultat bliver. Overvejer dog lige mine muligheder for søgemaskineoptimering og hvordan dette kan gøres billigt. Jeg vil jo gerne have at folk ser min hjemmeside.

Tak for dit og alle jer andres gode input - første gang jeg melder mig ind i Amino og responsen har været virkelig god fra jeres side!

Mvh,

Danielle Spogard

Danielle Spogárd

Certificeret Life & Business Coach

Certificeret StressCoach

SpogardExcels www.spogardexcels.dk

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:37
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 20:58

Vi skal nok kunne ordne det til en Rigtig god pris. 1200 ,- så burde vi nok kunne finde ud af noget? tjek evt. www.flashløsninger.dk

hvis interreseret:

Send en mail: Flashloesninger@live.dk

Mvh: Anders :)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 23:33

wauw - lad os alle underbyde hinanden ..... sjov leg! 

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 23:37

Hørt!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)