Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tanker om at starte en webshop med garn

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Vadum
Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Galleri Gavlen Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

solstraale:

Tusind tak Edith.. 

Må jeg spørge - lever du af din side? 

Kan du anbefale bestemte kurser?

Velbekom Smile

Jeg lever et liv med garn. Mit arbejdsliv er sat sammen af flere områder og meget afvekslende.

Mine primære opgaver/indtægt er design og undervisning.

Netbutikken er mit vindue til kursister og kunder.

Ang. Iværksætterkurser.

Aalborg Kommune har en aktiv og positiv erhvervsafdeling. Det er gennem dem, jeg har deltaget i Iværksætterkursus trin 1 og 2.

Prøv at høre, hvordan det er i din kommune (eller nabokommune)

God arbejdslyst.

Det er vigtigt at man finder lige det, man holder af at arbejde med - for der lægges mange timer i at være selvstændig.

Både FØR og EFTER drømmen bliver til virkelighed.

Hilsen Edith

Hilsen Edith

Fra Skive
Tilmeldt 5. Jan 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:05

Der findes masser af netværks-grupper man kan blive en del af, hvor man kan få masser af råd og vejledning. 

Må jeg spørge hvor du er fra?

Tilmeldt 21. May 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 14:07

Selvfølgelig, er fra københavn :-) 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 14:27

Da konkurrencen netop er så hård inden for salg af garn på nettet, er det meget vigtigt, at du lægger en plan for, hvordan du vil skille dig ud og dermed sørger for, at dine kunder kan huske din forretning. 

Når du skal sælge garn, er det jo ikke garnnøglet du skal sælge ...

- Du sælger en barselsgave til veninden, der lige har født.
- Du sælger indretning til hende, der gerne vil have unikke og personlige pyntepuder i sofaen.
- Du sælger måske årets mest charmerende og bløde hyggestrømper, pyntet med en lille knap på siden.

... Og dét tror jeg er vigtigere at få frem på din webshop, end det er at præsentere et stort garnudvalg i mange farver.

Indkøb af varelager
Jeg vil anbefale dig, at du starter med et mindre varelager, men med et stort udvalg. I starten har du brug for at få afdækket, hvilke af dine produkter der er mest eftertragtede (du finder hurtigt ud af, at dine kunder ikke altid køber flest af den vare, som du selv troede ville blive populær).

Køb derfor garnnøgler hjem, så dine kunder får meget at vælge mellem, men hav mindre på lager af hver variant. Når vareantallet begynder at falde på nogle bestemte varer, bestiller du et større antal hjem af disse. På denne måde brænder du ikke inde med et kæmpe varelager af garnnøgler som ingen vil købe.

Umiddelbart er min fornemmelse af garn entusiaster prioriterer kvalitet højere end pris. Hvordan er din vurdering af dette?

De bedste hilsner
Kathrine Svendsen

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 21. May 10
Skrevet kl. 14:36

Du har helt ret, det er historier er sælger :-) 

Jeg tror der findes begge lejre. Dem der helst køber i supermarkeder fordi det er billigt - og dem der gerne køber af god kvalitet, tidig pga det store arbejde.

Selv er jeg meget begejstret for islandsk uld, men min fornemmelse (især efter snak med andre med butik) er, at danskere ikke kan lide når det kradser.. Derfor vil jeg forsøge de mere gængse og samtidig tilbyde kurser.

Tak for råd om varelager, alt er bestemt brugbart.

Min tidligere erfaring er fra salg af egen produktion børnetøj og det er jo lidt noget andet..

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:35

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 21. May 10
Skrevet kl. 16:45

Ja jeg kender faktisk godt historien og synes jo jeg har en del videnSmile

Den med krads forstår jeg slet ikke.. på island og Færøerne kan alle gå med det ;-), men det må blive min private niche

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 51
Fra  Udsigten Özdere Skrevet kl. 17:30

Jeg kan varmt anbefale dig at kontakte din kommune, i min som er Svendborg, har de løbende kurser i feks.

Opstart af virksomhed

Markedsføring.

Moms, regnskab

jeg mener der er 5 moduler i alt, 2-3 gange per år.

Mvh. Karina

Udsitgten Svendborg/ Danmark - Udsigten Özdere / Tyrkiet - Udsigten Gran Canaria / Spanien www.christiansvej.dk

Tilmeldt 21. May 10
Skrevet kl. 17:33

Tak, du har helt ret, jeg har fundet oversigten :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:35

Hej,

Som nogen af de andre anbefaler kunne et iværksætterkursus være et rigtig godt første skridt på vejen. 

Når du har gjort dig alle overvejelser, lavet en forretningsplan - fundet ud af koncept, målgruppe osv, så kunne det være en god idé at finde nogen der hjælpe dig med at udvikle en hjemmeside, der passer efter lige netop dine og målgruppes behov.

Her kunne Philscan helt sikkert være en idéel mulighed. 

Hos Philscan har vi masser af erfaring inden for web development. Vi kan hjælpe dig med at udvikle dine online-forretning med vores internethandelsløsninger, der er nemme at vedligeholde og udvikle. Vores løsninger er tilpasset enhver skærmopløsning og mobil enhed, så du kan imødekomme behovene hos dine kunder. Vi har særligt erfaring inden for produktkatalog, som jo er netop lige er det du skal til at igang med.

Nu tænker du måske hvorfor starte dit store projekt med en filippinsk virksomhed. Det er der et godt svar til. Først og fremmest kan du jo snuse lidt rundt på vores hjemmeside og se udtalelser fra vores tidligere kunder. Filippinerne er i sandhed et land, hvor livskvalitet kan kombineres med gode forretningsmuligheder. Filippinernes officielle forretningssprog er desuden engelsk, og ikke nok med det så er Philscan grundlagt af Per Stangegaard, så vi har stor erfaring med særligt Danmark og har desuden løbende danskere ansat.

Men send mig da en mail (trine.n.nielsen.lund@gmail.com) med lidt flere detaljer omkring dit projekt, når du har fået gjort dig alle de indledende overvejelser. Så kan vi sammen finde ud af en løsning, der passer bedst til din vision.

Ser meget frem til at høre fra dig.

Med venlig hilesn

Trine Nørgaard 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)