Hvis du kontakter mig på med dine ønsker til webudvikling, kan der hurtigt strikkes et prisoverslag sammen til dig - det kræver nogle få specifikke kravspecifikation, så det kan gøres så præcist som muligt!
Spændende koncept, ikke nyt, men alligevel - jeg kan godt li' ideen med at i screener potentielle kunder først, og evt hjælper dem med at få lavet en fornuftigt specifikation.
Jeg syntes jeres opgave liste er lidt "tynd", er i lige startet eller ?
Og hvordan med betaling, jeg syntes ikke rigtigt jeg kan se noget på jeres side om det, betaler man som udbyder, som kunde, eller tager i et cut af prisen ?
Selve konceptet er ikke nyt nej, men selve kategorierne har indtil nu ikke været på markedet. Ihvertfald ikke i dette omfang.
Vi er forholdsvis nystartet ja, og opgavelisten er under udarbejdelse. Vi ligger inde med flere opgaver end dem du finder på opgavelisten, og arbejder på selve setuppet mht. denne.
Afregningen foregår for leverandørens vedkommende med en procentdel af tilbuddet på opgaven.
Kundens henvendelse og oprettelse af selve opgaven koster ikke noget.
Håber du fik svar på dine spørgsmål, ellers er du velkommen til at kontakte os igen.
Så har jeg lige oprettet en profil, det ser rimeligt enkelt, overskueligt og fornuftigt ud - og godt med et alternativ til Amino freelancer, der efter min erfaring, engang imellem har det med at blive lidt useriøs - så jeg ønsker jer held og lykke med projektet