Tusind tak.
Det giver mening at være ekstra opmærksom på 2x fragt ved dropshipping.
Jeg har læst Nellys returpolitik, og tror muligvis jeg implementerer den under mine handelsbetingelser også. Hvor stor en betydning tror du det har på køberens lyst til at købe ved en webbutik at der er pålagt returporto ved returvarer?
Mvh.
Benjamin
Kommer jo en smule an på dit prisniveau. Men hvis du kalder det for et outlet, så tænker kunderne straks, gode tilbud og dem der jagter gode tilbud er som ofte dem der også kigger på returporto.
Men kig da på dine direkte konkurrenter og se på hvad de gør i markedet, i stedet for at tage noget Nelly.com gør.
I forhold til retur på tøj, ja så ligger mange på 25 til 45 % i retur, men har er der bare rigtig mange parametre der gør sig gældende.
En af dem er H&M princippet, hvor kunderne bare bestiller bevidstløs da retur fragten er betalt og det hele bare er meget let at sende retur.
her kan man meget hurtigt dræbe sig selv i returpost, og hvis du ikke på din dropship aftale har en form for retur, skal du tænke dig rigtig grundigt om.
Til info, kan jeg fortælle dig, at det sagtens kan lade sig gøre at holde returdelen nede. Vi er under 8% i retur på hele shoppen.
Men det kræver bare man gør sit arbejde grundigt og ikke mindst kigge kraftigt på de nærmeste konkurrenter.
Her har du så valgt en svær branche hvor er er mange om buddet, og hvor en person med mange år i branchen, kan være guld værd for dig.