Er jeg den ene der har den fornemmelse, at har man chat funktion på sin hjemmeside og den er åben, så gør det folk tryggere og man øger salget? På min shop www.thyshoppen.dk er det hvertfald sådan, at står der i min chat jeg er online, så sælger jeg mere, end hvis der står jeg er offline. Ofte bruger mange ikke chatten, så den må på en måde gør folk tryggere, eller hvad tænker i?
Naturligvis bidrager betryggende tiltag til større salg, det er nu ikke så stor videnskab. Det interessante er i hvilket omfang, hvorfor kvantitativ data er relevant
Naturligvis bidrager betryggende tiltag til større salg, det er nu ikke så stor videnskab. Det interessante er i hvilket omfang, hvorfor kvantitativ data er relevant
Min kammerat har også en shop som bare sælger action cam i stedet for. Hvis han chat står som offline sælger han intet, men står den som online er der godt gang i salget. Jeg prøver, at teste det og deler det her på Amino når jeg har noget konkret.
Jeg forsøgte på min webshophttp://fashionuneed.dk med chat, men jeg mærkede ingen forskel og ingen skrev på den!
Jeg deaktiverede modulet efter en uge, men måske jeg skal gøre et nyt forsøg?