Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg vil gerne i løvernes hule, men ikke på TV

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino.

Jeg synes at løvernes hule er et knald godt program, og en rigtig god idé med god mulighed for at realisere sin idé. 

Jeg har selv lyst til at deltage, for at få en sparringspartner, men jeg er bestemt ikke stor fan af at komme på landsdækkende tv. Jeg vil høre jer, om der sidder en blandt jer, som har været til casting, eller kom så langt i forløbet, at du fik et indblik i showet. Er det muligt at fravælge at komme i tv, hvis man ønsker det? Umiddelbart møder man "kun" 6-10 personer i et afsnit, men jeg kan se, at ens præsentation maksimalt må være 2 minutter,  hvilket betyder, at der er nogle stykker, som ikke bliver vist på tv. 

Hvis det ikke er muligt at slippe for tv, findes der så andre muligheder? Jeg må erkende, at min egen idé om selskab har mødt hårde juridiske udfordringer, som kræver en sparringspartner. 

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske det kunne være en idé at opsøge en angel investor direkte i stedet? Det er jo ikke kun gennem Løvernes hule som TV program, at der findes sparring- og forretningspartnere. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det ikke lidt at sige at du gerne vil have lottogevinsten men du gider ikke at gå ned og købe kuponen? 

Der findes andre måder at søge invester og sparringspartner på. Men tænk over hvor stor en reklame programmet kunne være for din virksomhed :)

Let måsen og deltag i det program.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet:
Hvis det ikke er muligt at slippe for tv

Hvilken interesse skulle producenten af tv-programmet have i at faciltiere møder for dig hvis ikke de får lov at bruge det til deres udsendelse?

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet:

Hej Amino.

Jeg synes at løvernes hule er et knald godt program, og en rigtig god idé med god mulighed for at realisere sin idé. 

Jeg har selv lyst til at deltage, for at få en sparringspartner, men jeg er bestemt ikke stor fan af at komme på landsdækkende tv. Jeg vil høre jer, om der sidder en blandt jer, som har været til casting, eller kom så langt i forløbet, at du fik et indblik i showet. Er det muligt at fravælge at komme i tv, hvis man ønsker det? Umiddelbart møder man "kun" 6-10 personer i et afsnit, men jeg kan se, at ens præsentation maksimalt må være 2 minutter,  hvilket betyder, at der er nogle stykker, som ikke bliver vist på tv. 

Hvis det ikke er muligt at slippe for tv, findes der så andre muligheder? Jeg må erkende, at min egen idé om selskab har mødt hårde juridiske udfordringer, som kræver en sparringspartner. 

Jeg forstår din problemstilling, jeg er selv ved at udforme min ansøgning til sæson 2.

Uden at kende din ide så vil jeg sige at du skal have styr op om det kan lade sig gøre, ellers for du ikke nogen med på vognen.

Mit eget er software så hvis jeg ikke kommer ind vil jeg gå direkte til fx: Jesper Buch, men få styr på om det kan lade sig gøre og forbered dig godt!

Sæson 1 var der 84 som kom ind for løverne men tæl selv efter så kan du se at nogle ikke er vist og andre så man i under 5 sekunder. Så det er ikke alle som bliver præsenteret med flere minutter på skærmen...

Men hvis du har set ekstramaterialet, så kan du også høre at de stiller spørgsmål som er direkte og hårde. Hvis du ønsker en investor men ikke TV oplevelsen så gå direkte til en eller flere af dem.

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig i hvad mange af de andre skriver. 

Dog er der en ting jeg ikke helt forstår? Hvorfor er der så mange som søger en investorer? Hvorfor forsøger man ikke at starte op i det små selv, der er set flere f.eks på folk der driver større virksomheder eller virksomheder som ihvertfald går rigtig fint. Se f.eks (mener det var( golfbolde.dk han startede for 100 kr. 

"Jeg ville give min højre arm væk" for at få Martin Thorborg, Lars Larsen eller lign som mentor, det ville være den eneste grund til jeg ville søge en investor. Han/de er virkelig skarpe. Jeg ville aldrig have penge, men ville så gerne lære fra de ben hård forretnings folk. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)