Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der et regnskabsprogram som ikke koster hver måned ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu sidder jeg her og glæder mig over min nye web-shop. Den har været på nettet i 10 dage nu, og google har allerede været forbi. Men hvis jeg nu sælger varer i shoppen, skal jeg jo føre regnskab, lave moms osv. Som ny kan det godt være kompliceret. Der er så meget andet, som jeg er meget bedre til Stick out tongue

Hvor kan jeg finde et program til at hjælpe med økonomien og moms. Ikke noget kompliceret, men bare noget der er nemt og virker. Måske det er en idé at betale sig ud af det... tja. Hvad siger i kloge hoveder ?

Det drejer sig om siden A24.dk hvor jeg sælger cykler, cykeludstyr og cykeldele

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med den nye shop. :-)

Dinero.dk er meget brugervenlig - og fås i en gratis udgave. Så den er bestemt et kig værd :-)

Mvh Uffe

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Lars

Tillykke med shoppen.

Dinero er så vidt jeg ved gratis. Min anbefaling til dig er at finde en løsning der kan integreres med din shop således at du slipper for manuelt at skulle side og bogføre dit salg, så jeg ville nok undersøge denne del også hvis jeg var dig - hvad tyoe shop er det du har, WooCommerce, DanDomain eller ?

Mht at betale sig fra det, så ville jeg nok, når jeg havde sikret mig at de ting der kan bogføres automatisk også blev det, kigge på at få resten outsourcet lige så snart der er penge til det. Det vil sikre at du får afregnet moms osv til tiden, og at du kan fokuserer din tid på at drive og vækste din shop.

//Morten

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe

Tak for dit input. Det vil jeg da lige kigge på... Skype-TongueOut

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Og Morten... Helt klart lidt at tænke over... Tak

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)