Hej Jonas, jeg er selv ved at udvikle et produkt der er mekanisk(tandhjul, motor, kuglelejer osv).
Det er absolut ikke let at finde en mentor der virkeligt har opfundet noget, kunne nemlig os godt tænke mig snakke med nogle der har fået et produkt på markedet.
Så kigger klart lige med her!
Hvis du kunne have lyst til at snakke med mig, en der står samme sted som dig er det da altid være hyggeligt at snakke med en kreativ sjæl!
Bor i Vejle og går i skole i Aarhus så ikke langt væk. - Min mail er iam@jacobg.me
Held og lykke med produktet, husk og los en masser til dig selv, er jeg ved at lære så småt, så går det hurtigere os! ;)
Opfinder foreningen tager jeg lige fat i mange tak :)
Det er faktisk sjovt du siger det jacob. Jeg har netop købt et gammelt vækkeur og fjernet telefonen fra sengen af. Og står op kl 6 hver dag. Inkl weekenderne. Da jeg normalt sover alt for længe. Og jeg syntes altid at jeg er bagefter.
Det her har helt klart ændret på det.
Er også gået igang med at læse 7 habits of highly successful people. For at finde flere principper og tanker der kan hjælpe på det hele.
Jeg skriver din email ned. Tror det kan være sundt lige at få et par andre øjne ind på ens ide og koncept måske man kan komme videre med det på den måde :)