Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ting til vidersalg på skolen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :),

Jeg ville høre om der nogle af jer der har nogle ideer, til nogle ting jeg kunne sælge til mine venner? Jeg har længe tænkt, men kan ikke rigtigt komme i tanke om noget. 

Har dog tænkt på noget som f.eks. "jet lighters" - som jeg kunne købe på Ebay, samt covers til telefoner? 

Nogle af jer der har en idé? Og er det lovligt at vidresælge tingene lidt dyrere?

//ylseren

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:17

hvis du rent faktisk vil importere ting med videresalg for øje - så skal du være sikker på det ikke er fra uden for EU - da du skal have CVR med importregistrering - og meget som lightere og covers er fra uden for EU

og - det er rent faktisk ikke lovligt at optræde som virksomhed hvis man ikke er 18 - OM der sker noget hvis du sælger helt personligt - måske ikke - men der kunne være nogen (forældre) der blev sure - eller noget der ikke virkede som ønsket - som gav surhed - så reglen er klar nok, man skal være 18 for at optræde som virksomhed

3 gode links om det her - det ene med hvordan man kan søge dispensation http://johnhannover.blogspot.dk/2015/03/under18.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Jan 16
Skrevet kl. 18:21

Okay, takker. Kender du evt. en hjemmeside, som sælger billige ting men som er inde for EU? Hvad med Amazon.co.uk? Er den inden for EU?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:33

ja selve sitet er men tingene sendes ofte fra uden for EU

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Jan 16
Skrevet kl. 18:35

okay, tak igen. Sidste ting: ved du hvordan man kan vide om det bliver sendt fra eu?

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:41

Et godt tip ville være ikke at sælge det på skolen.. det er sådan nogen skoler vidst ikke så glade for ;)

Det plejer at stå på selve produktet på Ebay hvor det bliver sendt fra

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)