Hej alle :), Jeg ville høre om der nogle af jer der har nogle ideer, til nogle ting jeg kunne sælge til mine venner? Jeg har længe tænkt, men kan ikke rigtigt komme i tanke om noget. Har dog tænkt på noget som f.eks. "jet lighters" - som jeg kunne købe på Ebay, samt covers til telefoner? Nogle af jer der har en idé? Og er det lovligt at vidresælge tingene lidt dyrere? //ylseren |
hvis du rent faktisk vil importere ting med videresalg for øje - så skal du være sikker på det ikke er fra uden for EU - da du skal have CVR med importregistrering - og meget som lightere og covers er fra uden for EU
og - det er rent faktisk ikke lovligt at optræde som virksomhed hvis man ikke er 18 - OM der sker noget hvis du sælger helt personligt - måske ikke - men der kunne være nogen (forældre) der blev sure - eller noget der ikke virkede som ønsket - som gav surhed - så reglen er klar nok, man skal være 18 for at optræde som virksomhed
3 gode links om det her - det ene med hvordan man kan søge dispensation http://johnhannover.blogspot.dk/2015/03/under18.html
vh John Hannover