Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fitness for kvinder go/no go

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Smile

Jeg er uddannet kostvejleder og personlig træner, og jeg har selv været indenfor sundhedsverden/fitnessverden i mange år. Jeg har en iværksætter drøm, hvorfor jeg skriver et indlæg herinde, da jeg har brug for inputs. Mine tanker er store og mange, men fører altid et sted hen -> Et fedt, trygt, vejledende og drivende fitness center, dog kun for kvinder.

Målgruppen skal være kvinder på alle aldre, endvidere skal der være plads til at man som tørklæde bærende kvinde/pige kan træne frit (uden tørklæde). Jeg tænker kvalitet, mulighed for meget vejledning, tæt rådgivning, støtte - og så skal der være en god atmosfære, gode forhold og man skal som kvinde føle sig tilpas. Træningscenteret skal ligge i Odense, hvor der allerede ligger tre centre, men ingen af dem tilbyder det, som jeg selv gerne vil have i et Fitness Center. Der skal være stor mulighed for at styrketræne, - endvidere skal man kunne køre forløb, hvor man føler, at man bliver støttet og hørt i forhold til ens endegyldige mål. 

Hvad tænker I? Er det realistisk? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tør ikke svare på, om det kan anses for at være diskrimination at lave et fitness center for kvinder - men det skal selvfølgelig afklares, da du jo ikke har råd til at bygge din business op på det for at blive lukket ned af lovgivningen.