Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikel databaser og erfaringer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer

jeg kan se der ugentligt er folk der leder efter artikeldatabaser og hver gang bliver der linket til følgende 

http://cloudlife.dk/oversigt-danske-artikeldatabaser/

Er der nogen som der faktisk har erfaringer med nogle af disse sider og kan fortælle om de er værd at bruge. Jeg ved det nærmest er et religions spørgsmål men jeg håber der er nogle der kan komme med nogle konstruktive indputs.

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 17:45

Der er ganske få der er gode men de har begrænset effekt nu om dage.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 2. Jan 16
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:44

JA det er også min erfaring at det har meget lidt effekt. Jeg har tidligere send en artikel til enkelte af dem og aldrig fået artiklen live. Der er altså mange af dem som er døde, og derfor kan det være spild af tid at indsende artikler til dem :-(

Brug for nyt webhotel? Brug denne UnoEuro rabatkode 2017

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 00:42

Anbefaler ikke du bruger disse sider direkte til din egen side. Du skal så vidt muligt forsøge kun at gå efter relevante links. Derfor vil et dårligt artikelkatalog med tekster om, hvad som helst ikke have nogen effekt, og måske skade din side.

Dog kan det bruges som linkbuilding til dine informationssider, hvis du benytter dig af dem.

Som der også bliver svaret, så er de fleste kataloger døde, og anbefaler derfor ikke du bruger din tid på det.

/Martin Sølberg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)