Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man telemarketingskampagner i hus?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Dec 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino brugere. 


Det korte af det lange: 

Jeg har været i telemarketingsbranchen i en del år – og jeg er super dygtig til at sælge. 

Jeg ønsker i den forbindelse, at starte mit eget kontor op, hvorfor jeg derfor efterspørge jer dygtige godtfolk om råds og hjælp til at få kampagner i hus.  Altså hvordan gør man helt konkret  i forhold til følende ønsker: 

–  Canvas B2C samt B2B telefoni . (helst de store spillere/kendte spillere: Telenor, TDC, Callme etc.)

Tilføj endelig også inputs til vigtige punkter man bør være opmærksom på i forhold til en kontrakt, betalingsaftale etc. 


Mange tak på forhånd :-) 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor har du ikke sat dig ind i hvordan det foregår på på et telemarketingfirma?

fex arbejde som supervisor for at få et indblik i hvordan det foregår?
Fra københavn
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 113
Fra  salgsgruppen Salgsgruppen.com Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Grib telefonen og giv dem et kald. 

Hvis du ikke tidligere har erfæring med at skulle skaffe kunder, så skal du måske betale dig fra at nogle gør det for dig.  Især hvis du regner med at få kunder som Telenor, TDC, Callme osv ?

Med hensyn til Canvas B2C, så vil de nok tilbyde dig at  du kan få en "no cure no pay"  hvor du for xxx,- for at lave et salg.

B2B Telefoni:

Find ud af hvilket firma du gerne vil sidde og sælge for.

Hvis du er super dygtig inde for telemarketing, så ringer du bare op til den virksomhed og sælger dig selv / din ydelse.

Hvis du har brug for mere hjælp, så smid mig en besked på frederikkorff@gmail.com eller på 5227 4227 

Tilmeldt 22. Dec 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak til jer begge.. 

Jeg søger forsat råd og vejledning, så andre inputs er hjertelig velkommen. 


Side 1 ud af 1 (4 indlæg)