Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undervisningsmodul

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har brug for et system til undervisning af medarbejdere. Undervisningssystemet skal give mulighed for at indsætte tekst, billeder, måske video og til sidst skal der sluttes af med en quiz, hvoraf jeg skal kunne se hvem og hvor mange, der er bestået.

Kender I til gode produkter, der kan opfylde mine behov?

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 22:31

Helt lavteknisk,

Du kan bruge din tekstbehandling til tekst, link til billeder og videoer og så kan du installere et spørgeskema fra f.eks. enalyzer

Ved ikke om Enalyzer har et samlet produkt du kan bruge, jeg vil næsten tro det...

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:55

Hejsa

Hvad slags system er det du er ude efter - er det til E-learning, eller klasse undervisning ? 

Moodle er en af de bedre løsninger, men der er flere andre også, og som sagt, hvad der er den bedste løsning afhænger af hvad dit behov er

//Morten

Tilmeldt 24. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:11

Det er til E-learning jeg skal bruge det. Hvad vil du anbefale i dette tilfælde?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 14:06

Så tror jeg at Moodle kunne være et godt bud - du kan læse mere om løsningen her: https://moodle.org/

Det er Open Source og der er et stort community omkring det, så det er til at finde plugins og folk der kan hjælpe med at implementerer det for jer, så det kunne sagtens være et bud.

Om det er det bedste valg til lige netop jeres behov, det kræver nok en lidt "dybere" undersøgelse af jeres behov og mulighederne med de enkelte løsninger

//Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)