D. 16 sender jeg en klage til billetto, hvori jeg forklarer at jeg ikke fik de fulde oplysninger om showet, da over halvdelen af danserne ikke mødt op til showet (INTET formation på hverken billetto eller arrangøren hjemmeside), og jeg dermed føler mig ført bag lyset, og forlanger mine penge tilbage.
Billetto fortæller mig i de allerede har udbetalt pengene til arrangøren, da jeg "først" klagede d. 16, og jeg derfor SELV skal kontakte arrangøren for at få mine penge tilbage.
Hvordan skal jeg forholde mig i sådan en situation?
Billetto har intet ansvar over for kunden vedrørende arrangørens betalingsstandsning, konkurs, aflysning af arrangement eller eventuelle andre reklamationer vedrørende arrangementet. Al henvendelse herom rettes til arrangøren.
Det er arrangøren, som du skal have fat i. Billetto formidler kun salget af billetterne, de har intet med arrangementet at gøre, og derfor kan de naturligvis heller ikke stilles til ansvar for arrangementet. Det kan arrangøren derimod, især hvis denne har misinformeret...
Nogle gange kan det forundre mig, hvor meget vigtig tid nogle folk bruger på at forsøge sin ret inden for minimal bagatel - i stedet for at skabe værdi.
Måske andre oplevede en god dansekoncert? Arrangementet blev trods alt gennemført lyder det til!
Brug derfor kræfterne på noget vigtigere, da jeg tror du kæmper en forgæves kamp for dine ca. 500 kr. !
Det ville være noget andet, hvis du kom til et total aflyst show.