Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify URL

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Er der nogle Shopify eksperter der ved om det kan lade sig gøre at fjerne /collection/ og /pages/ på ens shops URL? Altså så den f.eks. ikke hedder domæne.dk/collections/jakker men bare domæne.dk/jakker 

Hvor meget skader det ens SEO eller har det ingen betydning? Synes bare altid jeg har læst og hørt man skal have rene URL's

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Modehaus:
Er der nogle Shopify eksperter der ved om det kan lade sig gøre at fjerne /collection/ og /pages/ på ens shops URL? Altså så den f.eks. ikke hedder domæne.dk/collections/jakker men bare domæne.dk/jakker 

Nej, det kan ikke lade sig gøre, der er dog andre danske alternativer, hvor du ikke har lignende problemer.

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Modehaus:
Er der nogle Shopify eksperter der ved om det kan lade sig gøre at fjerne /collection/ og /pages/ på ens shops URL? Altså så den f.eks. ikke hedder domæne.dk/collections/jakker men bare domæne.dk/jakker 

Nej, det kan ikke lade sig gøre, der er dog andre danske alternativer, hvor du ikke har lignende problemer.

Hvad mener du? At skifte til et helt nyt shop system?

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Modehaus:
Hvad mener du? At skifte til et helt nyt shop system?

Nej, det siger jeg ikke. Men hvis man ikke har lyst til at have page/collection/product i sin url, så er det det ikke noget alternativ.  

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah okay :( 

Men det har vel ingen betydning for SEO vel?

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Modehaus:

Ah okay :( 

Men det har vel ingen betydning for SEO vel?

Hvis det har er det i hvert fald så minimalt at det ikke kan betale sig at skifte shopsystem for - der er mange andre ting man bør fokusere på i stedet :-)

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)