Hej alle. Jeg har et spørgsmål til et punkt i min kontrakt, som nu har vist sig vigtigt. I min kontrakt står følgende: FRI BIL: Følgende bilordning er aftalt mellem parterne: Arbejdsgiver stiller bil til rådighed, men arbejdstageren selv betaler for brændstof. Jeg har nu haft et uheld i min bil og vi er blevet uenige om hvem der skal betale selvrisikoen på 5000 kr der er på bilen. Kan i hjælpe mig med dette. På forhånd tak. - Anette- |
Hejsa Anette
Hvem betaler for forsikringen? Jeg mener hvis han stiller bil til rådighed, så er det vel en forsikret bil han stiller til rådighed, så jeg kan da slet ikke se hvordan du skulle kunne komme til at hænge på den regning - men ok - jeg er jo kun lægmand her.
Jeg ved jo godt at en sag altid har to sider, og at vi jo kun har den ene her, men er det rigtigt hvad du fortæller her (og hvorfor skulle det ikke være det) vil jeg under alle omstændigheder anbefale dig at søge nyt job, arbejdsgivere med den indstilling til sine medarbejdere, bør man ikke spilde sin tid hos.
//Morten