Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros til ny webshop (TurkishCandy)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Fra  TurkishCandy Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg har startet min egen webshop med 2 andre. www.turkishcandy.dk 

Vi gik i luften d. 11. november 2015 og har siden haft et tilfredsstilende salg.

Hvad kan vi dog gøre bedre? Konstruktivt kritik modtages med smil :)

Venlig hilsen
Kadir

Tilmeldt 13. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med virksomheden Kadir.

Ønsker jeg god vind og det virker da mega lækkert ;) Mums

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kadir!

Lækker side - tillykke med den!

Jeg er ret vild med jeres logo.
To forslag:

Da der formodentligt ikke er så mange der kender til jeres produkter, ville jeg fokusere på at gøre det så informativt som muligt. Måske fortælle i hvilken forbindelse man typisk spiser det. Måske også indbygge en form for storytelling i salgsproceduren.

"Om os" indeholder ikke nok information om jer som personer. Sæt gerne navn og billede på jer bag. Ville give en form for troværdighed.

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet
                
Fra Skæring
Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 66
Fra  KLS Design Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Ser fint ud, der er dog et par ting jeg synes kan gøres bedre...

I har rigtig mange menu punkter med meget få produkter? Tænker der måske ville være en bedre løsning at bruge "layered navigation" eller bare skære ned på antallet af menu punkter til i får flere produkter?

Har i hørt om content marketing og SEO? I har faktisk ingen tekst på siden? I bør skrive nogle artikler/indlæg om Tyrkish Candy og andet relevant materiale få at få jeres side til at virke mere troværdig og relevant for besøgende (og Google).

Jeres side kommer ikke frem på Google ved søgninger som Tyrkish Candy, tyrkisk slik, Tyrkiet mad, osv.

Jeres tekst, overskrifter, billeder, URL osv skal skrives/struktureres på en bestemt måde så Google kan trække jeres "søgeord" ud fra indholdet.

Læs op på det eller få hjælp til det ;-)

En sidste ting. Tror ikke der var en besked om at I bruger cookies? Måske har jeg bare klikket ok? Men hvis ikke så få den lavet, det er en træls bøde at få (EU lov).

Det findes plugins til Wordpress de let kan ordne det.

Mvh.

Kennet Sørensen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Fra  TurkishCandy Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris

Mange tak for dit svar. Det vil vi gøre.
Vores navne står allerede, men vi mangler blot nogle billeder :)

Hilsen
Kadir

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 32
Fra  TurkishCandy Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kennet

Mange tak for dit konstruktive feedback. Det sætter vi pris på.
Vi vil helt klart opdatere vores side ud fra de punkter du har understreget.

Venlig hilsen
Kadir

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 

I skriver ikke om i er godkendt af fødevarestyrelsen?  Det fremgår heller ikke om der er tale om egen import?

Fra Nyborg
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 52
Fra  PureStyle Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kadir. 

Meget flot, indbydende og enkel site. Og jeg elsker turkish delight!!

Jeg synes faktisk ikke der er noget at komme efter. Kun to små ting/småting: når en varer er udsolgt, bruges den engelske formulering:out of Stock. Måske skal sætningen lige oversættes til dansk. Når man kommer til betalingssiden, popper et lille HEJ og et flueben op? Forstår ikke helt meningen? 

Held og lykke med shoppen. 

PureStyle - Eksklusivt badeværelsestilbehør og lækre tekstiler.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler lidt oversættelser her og der, f.eks. "view cart" og på login delen. Jeg forslår at i gennemgår alle sider og tjekker at det hele nu er oversat.

Login siden fylder hele bredden af website hvilket ikke ser så godt ud på store skærme

Men det allervigtigste at få rettet er hastigheden. Pt. kører jeres side ret langtsomt og det tager 1-2 sek. at hente html'en ned hvilket ikke er så godt i dagens Danmark. I bør kunne hente w3 total cache ned og aktivere det, det bør give det et skub i den rigtige retning.

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot side, det er begrænset hvad der er at komme efter.
Der er dog 3 ting jeg ville ændre, hvis det er min shop:

1. Gør mere opmærksom på Læg i kurv-knapperne. Knapperne er pæne og passer perfekt ind i designet - men der er ikke noget der drager mig mod knapperne. En farve til knapperne ville måske ødelægge dit design, men måske også øge din konverteringsrate.

2. Gør opmærksom på, når noget bliver lagt i kurven.

3. Flyt knappen med Opdater kurv i bunden af indkøbskurven. Opdater kurv sidder hvor man normalt vil have bestillingsknappen. Det kunne være en ide at sætte den under produktoversigten i kurven (lige over rabatkodefunktionen)

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)