Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO optimering forslag

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til at det kun er "home/bilejer" og home/værksted/forhandler som skal ændres.

Det kan også gøres i Yoast så det er ikke en kæmpe indsat der skal gøres.

Jeg ville måske også kalde jeres URL det samme som sidenavnet  - eksempelvis skulle URL til "opret bruger" også hedde "opret bruger" i stedet for "users create"

Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Digitalservicebog Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

gomj:

Vi har nu opdateret forsiden, hvad siger i til denne http://digitalservicebog.dk/

På forhånd tak..

MVH -* Martin

Et par kommentarer:

1 - Lad være med at linke til www.digitalservicebog.dk hver gang du nævner siden, det er forvirrende når man er på den og gør ikke noget godt for din seo.

2 - Det er fint at du har noget tekst og nogle billeder og en video

3 - Jeg ville nok ændre lidt i designet. Ikke at det har noget at gøre med seo som sådan, men når jeg kommer ind på siden ser den 2000-and-late ud, hvorimod den nederste halvdel med billedet med tekst over mere ligner noget der kunne være lavet nu

4 - Jeg har lavet en onpage-checkliste med 9 punkter du kan løbe igennem og se om du opfylder - kan f.eks. se der er 2x h1-tag på siden og det er ikke optimalt.

5 - Find også ud af hvilket søgeord du egentlig går efter - er det digital servicebog, servicebog, nummerpladeopslag eller noget andet så du kan fokusere på det og kun det.

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Digitalservicebog Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip

1000 tak for dine svar...

Jeg løber siden igennem løbende, men jeg vil tillade mig at spørge mere ind til din bemærkning om 2000-and-late ud (super udtryk) 

Jeg ville gerne optimerer bruger oplevelsen, og hurtigt "vejlede" brugere ind til undersider (feks. bilejer/værksted) - og jeg syntes selv blot tekst ikke altid er noget der fanger folk, derfor lav jeg de 3 "kasser" 

Men super tak for dine svar, bestemt noget jeg kan bruge,,

5 stjerner her fra..

MVH - Martin Jensen

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasser er helt fint og en god ide, det er mere designet der er problemet :-) http://screencast.com/t/qN4qNusmbi

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Digitalservicebog Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip, super svar, og fedt med foto...

Jeg bliver så klog :-)

TAK !!!!

MVH Martin

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Backlinks er Old School - fokus på unikt indhold bringer dig længere!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)