Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv en del af mit webbureau. Bliv en del af teamet.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra 7000 Fredericia
Tilmeldt 28. Nov 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej. Tak det giver mening.

Men en dispensation, er det bare et bevis på, at man gerne må drive "virksomheden"

Min webbureau betragtes ikke som en virksomhed? det er en hjemmeside der laver en hjemmeside :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Qendrim Kapllani:
Min webbureau betragtes ikke som en virksomhed?

Du sender en faktura til kunderne - så er det ikke "bare" en hjemmeside, men så er det en virksomhed.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Qendrim Kapllani:
Min webbureau betragtes ikke som en virksomhed? det er en hjemmeside der laver en hjemmeside

Hold kæft noget vrøvl ... din lette omgang med sandheden er da indtil videre et super argument for at du _ikke_ skal have den dispensation!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Qendrim Kapllani:
Min webbureau betragtes ikke som en virksomhed? det er en hjemmeside der laver en hjemmeside

Hold kæft noget vrøvl ... din lette omgang med sandheden er da indtil videre et super argument for at du _ikke_ skal have den dispensation!

Han er 15 år gammel - ved tydeligvis ikke helt, hvad det er han snakker om. = Han lyver ikke, han skriver formodentlig bare, hvad han tror er sandheden.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

En eller anden sidder desuden og downvoter samtlige posts han laver. Virker så åndsvagt i min optik.

Forklar ham skidtet (nogle forsøger - super lækkert) i stedet for at køre på ham for at prøve. 

Mine vildt filosofiske tanker her kl. lort ;)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 06:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Qendrim Kapllani:
Min webbureau betragtes ikke som en virksomhed? det er en hjemmeside der laver en hjemmeside

Hold kæft noget vrøvl ... din lette omgang med sandheden er da indtil videre et super argument for at du _ikke_ skal have den dispensation!

Arh Mikkel. Knægten er 15 år gammel og kender ikke alle termer. Han forsøger jo blot at lære hvad der er hvad og så vælger han at spørge herinde istedet for at lave alle de fejl som vi lavede da vi startede :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Knægten er 15 år gammel

Jeg har selv været 15 år gammel, og jeg husker det udemærket ... og den kommentar er enten et tegn på utrolig lav intelligens ... og den køber jeg altså ikke, alternativt er han bevist ude på at være kreativ og omgå systemet her, og han kan ligeså godt få at vide først som sidst at det ikke er sådan man kommer frem her i verden.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Qendrim Kapllani:

Hej. Tak det giver mening.

Men en dispensation, er det bare et bevis på, at man gerne må drive "virksomheden"

Min webbureau betragtes ikke som en virksomhed? det er en hjemmeside der laver en hjemmeside :)

Hvis du sælger til forbrugere - private mennesker - så ER du en virksomhed og det er det du ikke må være når du er under 18 uden dispensation. Du må gerne sælge til momsregistrerede firmaer som honorar - som de så indberetter til skat - Det er lige som du gerne må ha arbejde, men du må ikke optræde som virksomhed - love ting som virksomheder gør, indgå aftaler som virksomheder gør. Læs lidt om hvorfor ikke http://johnhannover.blogspot.dk/2014/08/forbudt-at-drive-virksomhed-hvis-man-er.html 

de 50.000 kr som momsgrænse - har ikke at gøre med om du er virksomhed - det er du ligeså snart du optræder som virksomhed men du må gerne sælge din arbejdskraft mod løn for det 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Du må gerne sælge til momsregistrerede firmaer som honorar

Som webbureau skal der løbende indgås aftaler om ophavsret, samt videresælges brugsret til themes, plugins, billeder, grafik etc.

Jeg har svært ved at se at det er praktisk muligt at drive webbureau som umyndig honorarmodtager, samt at indgå partnerskab med andre, som trådstarter spørger efter.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hostlist:

Som webbureau skal der løbende indgås aftaler om ophavsret, samt videresælges brugsret til themes, plugins, billeder, grafik etc.

Jeg har svært ved at se at det er praktisk muligt at drive webbureau som umyndig honorarmodtager, samt at indgå partnerskab med andre, som trådstarter spørger efter.

høst muligt - Jeg siger bare, at en under 18 gerne må lave en webside til et firma - eller tegne et logo for det - hvis firmaet betaler det som løn/honorar - helt som han må gå med flasker. Det er muligt at der er alle mulige andre ting med ophavsret osv sidenhen som gør det besværligt - det kender jeg intet til, men det kan man vel aftale med firmaet man laver siden for

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)