Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Java (?)-programmør søges...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Til udvikling af nyt program, søger vi en programmør/datamatiker, som har forstand på at udvikle et program til en mobil telefon. Kogt godt ned kan systemet beskrives således: Nogle brugere skal fra en mobiltelefon med en meget simpel brugergrænseflade kunne kommunikere op mod en GPRS-/internet baseret server. På serveren ligger en stor database, og mobilen skal være en tynd klient, som ud fra indholdet i databasen danner en besked, som via GPRS sendes til en server, som står hos os. Programmeringen skal formodentlig foregå i JAVA, men vi er åbne over for evt. bedre forslag.

Vi har allerede tilknyttet en datalog, som skal udvikle databasen, og have det store forkromede overblik over hvordan systemerne kommer til at spille sammen, men søger lige nu en programmør, som kan forestå mobil-delen.

Måske har du prøvet det før, eller også har du gode idéer til hvordan programmet kan udvikles. Vi forestiller os en projektansættelse med timebetaling i den tid, opgaven står på. Alternativt kan aftales et fast honorar.

Håber at høre fra dig.

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 08:20

Hvorfor ikke bare en simpel WAP-side? 

Tilmeldt 17. Dec 07
Skrevet kl. 10:54

Hej Kasper,

Vi er meget åbne over for alle forslag. Vores datalog udvikler databasen, og vi skal have en anden programmør ind over, til at udvikle mobil delen. Jeg vil meget gerne tale med dig. Vil du kontakte mig på tlf. 51 900 900? Mvh Jan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:47

Hvorfor får I ikke datalogen til at kode JAVA?

Det ville da være klart det bedste, da det er ham selv der har kodet databasen.

Jeg kan godt JAVA (læser erhvervsøkonomi og datalogi på CBS), men jeg har desværre ikke tid.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 12:32

Hiv fat i Kristian Hansen fra SoftFrontier. Han har arbejdet med mobil-udvikling igennem lang tid og har skrevet en række Java-bøger.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 17. Dec 07
Skrevet kl. 16:21

Hej Kurt,

Mange tak for din idé. Jeg kontakter Kristian Hansen straks efter nytår. Glædelig Jul til dig.

Tilmeldt 17. Dec 07
Skrevet kl. 16:24

Hej Jeppe_T,

Tak for dit indlæg. Og det er også muligt, det ender med at datalogen udvikler mobil-programmet. Dog er vi overbeviste om, at der findes nogle derude, som har stor erfaring i at programmere til mobil telefoner/PDA'ere, hvorfor det absolut vil kunne være en bedre forretning at spare denne oplæring.

Ærgeligt, du ikke har tid. Glædelig Jul til dig.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:14

Jeg læste oprindeligt dit indlæg og tænkte at det ville være en intresant opgave for os, vi har før løst lignende opgaver. Men da du så skrev at du havde en datalog til at side og tegne streger  i luften stod jeg af. Tror ikke du finder nogen herinde der vil passe ind i jeres profil, men derimod kunne du måske finde nogen der kan sætte dig i kontakt med nogle udviklere i østeuropa / asien der kan få det lavet billigt.

Nu ved jeg ikke hvor meget erfaring din datalog har, men min erfaring siger mig at de fleste dataloger er teoretikere og videnskabsmænd og er utroligt dårlige til at passe ind i erhvervslivet, de folk jeg bruger til udvikling er som regel datamatikere der er top 5 af deres årgang/klasse, de har nemlig fået en erhvervsrettet uddannelse og forstår sig på at tid == penge.

Men jeg plejer at anbefale folk der snakker outsourcing at få fat i en designer(system) og få ham til at stå for supervisering af fjernudviklerne, og den del har du jo på plads, så det var måske den vej du skulle gå? 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)