|
Hej Jeg sidder og skal vælge et forum software (engelsk) til min hjemmeside. Efter lidt Google søgning er jeg kommet frem til følgende:
Jeg er meget grøn programmeringsmæssigt og skal derfor ikke selv sætte det op. Derfor ser de 3 umiddelbart ens ud for mig. Serveren kører forventligt på en linux platform.
Mit spørgsmål er så om I har nogle erfaringer med disse forumer, og er det et der kan anbefales frem for de andre? Hvilke effekt har et forum SEO-mæssigt? Kan de såkaldte webcrawlers finde informationen på disse forumer? Kan det give en mindre Rank, hvis forumet er ikke er aktivt? Kan det med fordel ventes med et forum til der er mere trafik på siden? Er det bedst at have forumet som et internt eller internt link, fx www.amino.dk/forum eller www.aminoforum.dk? Er der andre forhold der skal overvejes inden der vælges forum? På forhånd tak for hjælpen, /M
|
PhpBB har netop "frigivet" Version 3 "phpBB 3" som fuldt ud køreklar. Den er super lækker, flere snakker om at, den har overgået Vbulletin i flere ting.
OG stadig helt gratis og nem at rette i - og du har ret til at tilrette så meget du har lyst.
ungdebat.dk er lige det enste forum jeg kender på dansk der køre med phpBB 3 pt. Det er dog den beta version før den nu helt køreklare version 3.
Så, dumt at, gå ud og give penge for noget software som du kan få gratis og måske bedre.
Bliv gratis medlem