Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger syntese kemiker til ønsket stof

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg søger en syntese kemiker til fremstilling af et givent stof. 

Mvh Thor

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor

Kan du sige lidt mere om hvad et er for et stof du skal have fremstillet?  Skriv evt. en privat besked

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ca. samme spørgsmål som Ravn, dog med den tilføjelse, hvad er der i det for kemikeren.

Tilmeldt 3. Jul 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Thor

Der er jo ikke tale om et stof men en serie af forskellige Cobalt komplexer, så du bliver nødt til at være meget mere specifik med hvad det er for et stof / molekyle du søger.  Det ville hjælpe hvis du har et CAS nr. på stoffet.

 

 

Tilmeldt 3. Jul 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Jeg ved ærligt talt ikke meget indenfor dette fag. Jeg har blot fået af vide at jeg skal opsøge for at få stoffet fremstillet... Derudover er jeg blevet informeret om at der inde i artiklen skulle være en forklaring på hvordan stoffet bliver fremstillet.

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

endnu en gang er Ravn hurtigere.

Det er ikke et stof men en gruppe cobalt komplekser, hvilket af dem vil du have, og hvad vil du med det?

Hvilke mængder snakker vi?

Ønsker du en opskrift eller produkt?

Du må stramme op på seriøsiteten,

Tilmeldt 3. Jul 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en idé hvori dette (stof) muligvis kunne indgå. Vi snakker her om en lille mængde

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Thor99:
Jeg har blot fået af vide at jeg skal opsøge for at få stoffet fremstillet

 Det lyder lidt som om du arbejder for nogle andre? hvad skal stoffet bruges til?  Du har ret at der ofte er en eksperimentel sektion i artikler som beskriver hvordan stoffet er fremstillet, men det betyder altså ikke at der er noget let sag at gøre det, det kan kræve special apparatur, dyre eller vanskelig tilgængelige start kemikalier, eller besværlig oprensningsprocess.

Skal en af mine leverandører lave stoffet skal du nok regne med 10-20.000 DKK for nogle få gram,

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)