Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige, uafhængige aktieanalyser.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender du det? Du er lidt "lun" på en bestemt aktie, men er alligevel lidt i tvivl, og kan ikke rigtigt tage den afgørende beslutning. Du kender ikke lige andre du kan spørge om råd,  og bankrådgivere ved vi jo alle sammen godt man ikke kan regne med! Næsten alle de analyser der er gratis tilgængelige for private investorer er ikke uvildige, og er altså heller ikke helt troværdige, og skal man bestille en analyse hos et uvildigt analyseselskab, har man ikke penge tilbage at investere for når analysen er betalt!
Men hvad gør du så? Måske du kunne bruge en analyse fra
Forssling Analysis?

Forssling Analysis er de eneste i Danmark der sælger billige, uafhængige og uptodate aktieanalyser, også til private.
 
For nærmere info og bestilling, besøg http://groups.msn.com/forsslinganalysis .
 
Thomas P. Forssling
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det noget du lever af eller er det en hobby?

"Hjemmesiden" lugter nemlig noget af hobby...

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er din baggrund for at lave disse analyser? Sælger du bare information fra viking/lodsen og hvad med at vise din trackrecord...

JH
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 04:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Briian!

Ja det er en hobby. Ellers kunne det heller ikke gøres til den pris! Og ellers ville jeg heller ikke have den website, der som du antyder ikke er synderligt professionel.
 
Med venlig hilsen
Thomas P. Forssling
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 04:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JH.

Nej jeg sælger ikke bare information fra Vikingen! :-) Men jeg benytter Vikingen sammen med andre informationskilder til at lave mine analyser.
 
Ja du har ret i der mangler lidt information om mig selv. Men det kan jeg jo så lige råde lidt bod på. Her den korte version :
Jeg har beskæftiget mig med investering en del år. Bortset fra selvfølgelig løbende at følge med i hvad der sker på finansmarkederne, har jeg deltaget i diverse kurser, en lang række investormøder, læst fagbøger og blade, og selvfølgelig investeret; dels gennem den lille investeringsforening jeg har startet, dels privat. Endelig har jeg særlige forudsætninger for at lave fundamentalanalyse, da jeg i en årrække har har lavet det meste af administrationen for et firma, inkl. regnskabet, og derfor har "insider"-viden om hvordan et regnskab egentlig er skruet sammen, og hvad de forskellige regnskabs- og nøgletal i virkeligheden dækker over.
 
Med venlig hilsen
Thomas P. Forssling
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)