Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kig og kom med ris og ros til min hjemmeside :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra frederiksberg
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 136
Fra  kropfortalt.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Jeg har fået lavet hjemmeside for lidt siden.

Hvad tænker i når i ser den, og hvad ser i som gode og dårlige sider ?

Tak for jeres tid, god weekend til alle.

www.simon-baldissera.dk

www.kropfortalt.dk | Et kropsprojekt : foredrag / workshops / forløb

2500,- nov-dec 2019 | kroppen er nøglen til succes

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 16:05

Uhh ha den forside signalere ikke ligefrem afkobling og ro. Alt for rodet med alt for meget fokus på dig og dit navn, priser samt rabat, frem for de /de services du yder.

Siden virker på ingen måde indbydende desværre.

Fra frederiksberg
Tilmeldt 24. Jun 14
Fra  kropfortalt.dk Skrevet kl. 16:10

Havde lidt i tankerne selv :)

Tak for svar, så må der vidst gøres noget !

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:23

Hej :)

Jeg kan se at hjemmesiden går efter at være enkelt og bare få budskabet igennem.
- Men jeg synes at forsiden står lidt "rodet", med teksten og layout.
Personligt vil jeg mene at der er lidt for meget  spildplads. Det er normalt godt at have noget spildplads at det giver en lidt større ordens følelse.
Men for meget, og så ser den
1. kedelig ud2. Uprofessionel ud
3. Upålidelig

Og ved booking knappen er det godt at det er en anden farve for at man lægger mærke til den, men til de enkelte farve i baggrunden og så bruge orange til booking knappen, det virker mere forstyrrende i hovedet for mig i hvert fald. Prøv at få farvekontrasten til at passe sammen, så sort, hvid, blå, grøn, lysere lilla - de farver passer bedre rent psykologisk, da det er tillidsvækkende, loyale, elegante farver.

Der er ikke meget galt med siden, selvom det faktisk virker sådan lige når man kommer derind. Jeg vil sige at få ændret lidt ved spildpladsen og farvekontrasten, og så har du faktisk en okay hjemmeside sammen med dens enkelthed :)

Håber du kan bruge det til noget i det mindste :)

Fra Nyborg
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 52
Fra  PureStyle Skrevet kl. 17:08

Jeg synes det er en udmærket side, som er enkel og overskuelig.

Dog synes jeg, at dig selv som person er meget i centrum (bl.a. det store billede). Jeg tror det er vigtigt, at du finder en god forside, som netop signalerer ro og afkobling. En side med lidt varme og blide farver. Hvis jeg skulle vælge en massør ville jeg aldrig vælge din klinik, jeg synes lidt siden har modsat virkning med de grå og triste farver og jeg bliver næsten mere stresset af at kigge på den. Blå og mørke farver signalerer ro og fordybelse, runde, bløde cirkler signalerer også ro i stedet for kantede firkanter.

Kan man tilbyde fysioterapi, når man ikke er uddannet fysioterapeut?

"Kontakt", Feedback" og "Find mig her" nederst på siden, er skrevet med grå skrift på grå baggrund, det er lidt utydeligt, og derfor svært at læse.

Held og lykke med klinikken

Birgitte

PureStyle - Eksklusivt badeværelsestilbehør og lækre tekstiler.

Fra frederiksberg
Tilmeldt 24. Jun 14
Fra  kropfortalt.dk Skrevet kl. 17:19

Hej Tim!

Mange tak for din gode gennemgang af den! det er altid rart med lidt konstruktiv kritik :)

Jeg gav også bare min veninde fri bane til at "leje" med hjemmesiden, men har også godt tænkt siden, at den manglede lidt personlighed,

Og det med den ser lidt roddet ud har også ligget og luret lidt i tankerne :)

Jeg tager dine noter med videre, og så må vi se hvad vi finder på!

God lørdag til dig .

Fra frederiksberg
Tilmeldt 24. Jun 14
Fra  kropfortalt.dk Skrevet kl. 17:25

Hej Birgitte :)

Tak for din gennemgang af siden.

Du har fuldstændig ret i, at der skal mere ro og bløde farver på siden. Den er noteret :)!

Jeg er Fysiurgisk sports massør, derfor fys skrevet i det sammenhæng. Men nu du nævner det, starter jeg også på fysioterapeut uddannelsen snart :)

God lørdag til dig, og alt held og lykke med dig også :)

Fra Ishøj
Tilmeldt 26. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Fra  AG Muskelmassage v. Anette Gustafson Skrevet kl. 13:26

Jeg er også fysiurgisk massør og er ved at smale inspiration til hjemmeside så jeg fald over din "debat" her.

Først kunne jeg faktisk ikke lige se at din side havde noget med massage at gøre. Men det der er godt det er at der er billede af dig, dog syntes jeg ikke det skal fylde så meget. 

Du skrive noget om dig selv....jeg overvejer også noget i den retning..men syntes det er rigtig svært at finde ud af hvordan man skal skrive det...for modtageren er jo ikke en der skal ansætte mig.....på den anden side er det vigtigt at kunder får et indtryk af hvad man repræsentere og hvan man selv syntes der er vigtig i massagen.

Det ser ikke ud til du er kommet videre med den ???

Billeder af klinikken tror jeg også er super vigtigt.

Fra Gistrup
Tilmeldt 20. Nov 13
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 13:33

Hej Simon.

Din side virker lidt rodet, som de andre også påpeger, det er derudover også umiddelbart svært lige at finde ud af hvor man lige skal kigge. Prøv at skære ind til benet og fremvis det som du virkelig gerne vil have læseren skal vide lige med det samme. Så kan det andet enten komme længere nede eller på andet tidspunkt hvor det er mere relevant.

Derudover så kig på dine to knapper "booking" og "om", man bør komme til en af siderne herunder og ikke forsiden når man trykker derpå.

Ellers held og lykke med projektet!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)