Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prototype - Produktion af power bank (ide til produktion)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, 

Jeg ved ikke lige om det her er den rigtige tråd at smide det her spørgsmål op i - men kan ikke rigtig finde andre steder :) 

Jeg har just startet egen virksomhed op og står nu med udfordring i forhold til at gå fra Ide til design og derfra til prototype og endelig produktion og har derfor brug for jeres hjælp. 

jeg ville derfor høre om der var nogle herinde som har erfaring med netop design og produktion af et fysisk produkt inden for elektronik-genren - i det her tilfælde snakker vi om en power bank (batteri til opladning af telefon etc) 

Mvh Michael

Tilmeldt 21. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:37

Hej Michael 

Hvad er det specifikt du har brug for?

Jeg har som designer tegnet flere forskellige produkter, housing/kabinetter til elektronik. 
Før din idé kan og skal realiseres er der mange faktorer der skal afklares. 
Jeg kan uden vederlag give dig en time til at hjælpe dig frem til at du får et bedre overblik.

Mvh Svend Onø

Fra København
Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:45

Hej Svend, 

mange tak for dit svar. 

Jeg er ret tidligt i processen, hvor jeg er gang med at finde ud af hvilke krav og specifikation der skal være til selve produktet og samtidig har jeg tagnet lidt design med en industriel designer, for at få noget visuelt i 3D i forhold til at se hvordan nogle af de elementer jeg gerne vil have med ville gøre sig ud. 

så jeg skal både have kigget på design (selve kassen) og defineret selve det tekniske indmad i power banken, dvs batteri, kabler og elektronik etc. og finde producent etc. 

så jeg tror også det i høj grad handler om at få afklaret disse faktorer, så man kan håndtere selve processen lidt mere struktureret. 

Hvis det er noget du kan hjælpe med, så er det en hjælp jeg gerne tager imod :) 

mvh Michael 

Tilmeldt 21. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:05

Hej Michael

Design er ikke kun et spørgsmål om formæstetik og teknik, design indeholder mange flere elementer.
Hvis du allerede har en designer, så må det være vedkommenes kompetence, at rådgive dig omkring processen og de faktorer der leder frem til et resultat.
Hvis du allerede har et godt samarbejde med en designer, vil jeg ikke kile mig mellem dig og en kollega.
Hvis designeren ikke kan vejlede dig, så vil jeg anbefale dig at finde en der kan levere.
Den branche og type produkt du vil udvikle på, er kendetegnet med en stærk konkurrence, så der er ikke plads til fejltagelser.

Mvh Svend

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)