Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjælp til transportopgave

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Jysk Auktionshus Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står med 5 cykler,pakket i original emballage, som skal transporteres fra 4840 Nørre Alslev til Jylland.

Hvor i Jylland er ikke så afgørende, jeg kan selv hente dem, der hvor de lander. Det vigtigste er egentligt, at få dem billigst muligt over på denne side af storebæltsbroen. Men så tæt på Århus som muligt, vil da være nice. Prisen skal være super billig, så hvis du alligevel kommer forbi, ca i nærheden og har pladsen, så skriv lige en pb.

Martin

Tilmeldt 20. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens fragte det, men til 8,5 kr pr km + bro tillæg :)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag eventuelt fat i rødbillet eller rute 888, måske kan de hjælpe.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Århus - København
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår ikke meningen med din hjælp. Der er masser af iværksætter-transportfirmaer herinde, det er vel meningen at vi skal hjælpe hinanden, du kunne lige så godt have sagt PostDanmark eller GLS, eller er det mig der er helt galt på den?

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 92
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Hvornår skulle det evt. være?
Mvh Jacob

Tilmeldt 20. Jul 15
Indlæg ialt: 10
Fra  www.nemshoppen.dk Skrevet kl. 02:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville forsøge at booke en afhentning gennem et kurer firma, hvis det ikke haster, men blot skal være billigt kan du informere om det. Så kan det være du får en 'opfyldningspris' altså hvis de er i området og lige har lidt ekstra plads..

Hvis ikke så stik mig en mail på info@nemshoppen.dk så skal jeg finde en skarp pris til dig :)

/Glenn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)