Hej Amino'er Jeg har den seneste tid gået og overvejet en ide og vil nu forsøge mig herinde. Det jeg leder efter, er en person med erfaring indenfor udvikling af hjemmeside og alle de tekniske aspekter herom. Konceptet går i grove træk ud på at bygge en hjemmeside som kan varetage to parters interesser og skabe forbindelse mellem disse. Jeg selv er i det tidlige forår færdiguddannet finansbachelor og mine kompetencer (omend en anelse støvet) ligger bredt, da min uddannelse har taget mig rundt i finansielle/økonomiske/juridiske fag, salg og markedsføring samt en smule forretningsudvikling. Jeg har gåpåmod og søger en tilværelse, hvor jeg kan klare mig selv. Men jeg kender vigtigheden i, at have en partner som kan klare de områder jeg ikke selv mestrer og søger derfor en person som har de tekniske fagligheder, til at skabe et sådant projekt. Findes der sådan en derude, vil jeg meget gerne drikke en kop kaffe en dag i nærmeste fremtid, og få en snak om projektet. Det skal dog siges, at det fortsat er i idéfasen, hvorfor eventuelle interesserede ikke må forvente en færdigudarbejdet forretningsplan (langt fra). Jeg tror på sparring og idéudvikling sammen, så det er også derfor jeg har valgt at forsøge mig her meget tidligt i forløbet. Det er vigtigt for mig at vide at en eventuel partner tror ligeså meget på projektet som jeg selv, hvorfor der (hvis der er hold i projektet) selvfølgelig er tale om et fælles partnerskab. Jeg håber i forstår min hensigt med dette indlæg, og har så vidt muligt forsøgt at fatte mig i korthed da jeg ved, at ikke alle herinde tænder på lange romaner :) Kontakt mig endelig her eller på mail: friis8200@gmail.com DBH Rasmus |
Hej Rasmus,
Jeg elsker at lave websider, og kunne godt tænke mig at gøre det for andre.
Det betyder at du kan få Danmarks billigste webshop – lavet af mig.
Jeg kan lave den til dig for 1999 kroner. Og så hører alle disse ting også med:
-Den er nem at redigere i
-Betalings system
-Skræddersyet design
-Express levering
-Animeret slider/billede rotation på sidens forside
-Nyhedsbrev
-Uendelig oprettelse af sider
-Stilren navigationsbar med kategorier
-Kontakt formular
-Perfekt søgningsmodul
-Produktbilleder
-Ubegrænset produkter
-Catfunktion
-Og så sparer du en hel masse penge
Jeg kan kontaktes på mail: Sebastianlekdorf@gmail.com eller skriv til mig her på Amino