Som overskriften lyder er der pyntet lidt op til jul. Lidt feedback :-) |
Èn nissehue... Det er smukt, rigeligt og helt OK.
Sidste år kørte vi med et kalenderlys på edsc.dk - naturligvis kun i december :-)
Som overskriften lyder er der pyntet lidt op til jul. Lidt feedback :-) |
Èn nissehue... Det er smukt, rigeligt og helt OK. Sidste år kørte vi med et kalenderlys på edsc.dk - naturligvis kun i december :-) |
Jeg kan ikke se noget specielt julet herfra på min mobil, men det er da SUPER HOT! Vi er da i november så der er under en måned til jul, så du er ikke tidligt på den. |
Hvis Danske Bank, Nordea eller lignende skiftede deres logo ud med et rød/hvidt julelogo i december måned midlertidigt, pyntede op i deres filialer med stearinlys, og pebernødder til dem der stod og ventede, ville jeg da også overveje at skifte bank. For selvom en bank skal udstråle seriøsitet/stabilitet/professionalitet, så henvender de sig primært til privatpersoner (tænker jeg). Og privatpersoner er helt normale mennesker med emosionelle følelser/påvirkninger, så hvis f.eks Danske Bank viste lidt medmenneskelighed og glæde for befolkningen, i stedet for at have et image af en pengemaskine der udnytter mennesker kunne man nå længere. Det kunne alle virksomheder lære noget af. Tænke mennesker i stedet for profit. Så skal profitten nok komme af sig selv :D |
Hvornår har du sidst været, fysisk, i en bank i december? Og ja, banker ska også tjene penge på deres forretning, hvad skulle de ellers lønne deres personale med.... |