Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger emballage-leverandør af pap-æsker til butterfly

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg leder efter et firma som kan producere emballage til mine butterfly.

Jeg forestiller mig at det skal være pap-æsker med logo og anden info, i stil med nedenstående billeder.

- Altså enten en "tændstik-æske" hvor der er lavet hul så man kan se farven på butterflyen igennem æsken

- Eller en æske med bund og låg som bliver klipset sammen - også her ville det være fint hvis der evt. kunne laves et butterfly-hul så man kan se igennem.

Der findes formentlig/forhåbentlig flere der kan klare dette, men hvem? - og hvem kan i anbefale?

Firmaet må gerne være placeret i DK men det er ikke et krav :)

Jeg er klar over at prisen selvfølgelig vil være afhængig af antallet jeg har brug for...men jeg kunne forestille mig at det i første omgang ville være 500-1000 stk., hvis det er muligt.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Ann

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 03:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag fat i lasertryk.dk, de kan helt sikkert hjælpe dig!

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 31. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mediehuset ePro

Tak for dit forslag - jeg vil prøve at kontakte Lasertryk i morgen og høre om de kan hjælpe mig :)

mvh.

Ann

Tilmeldt 31. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej PCB

Tak for dit forslag - umiddelbart ser det dog ud som om de kun beskæftiger sig med bogtryk, men det kan være jeg tager fejl?

mvh.

Ann

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Velbekomme, som jeg forstod laver de alt også ud fra de ting hun vidste mig da jeg var på besøg hos dem.

Tilmeldt 31. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Tak for forslaget - en google-søgning på "æskefabrik" gav mig pludselig en hel masse muligheder som jeg ikke selv havde fundet frem til forinden, så tak for det :)

Jeg vil samtidig tage et kig på de links du har foreslået - mange tak

erjegher: Tak for dit forslag - jeg troede egentlig kun at Jakodan havde standard-emballager, men det kan være jeg skal prøve at skrive til dem.

PCB: Okay, så vil jeg lige have dem i tankerne, såfremt ingen af de øvrige forslag som er kommet frem her i tråden kan hjælpe mig. Det med at det kun koster 1/3 af prisen er jo ganske fristende, men vil i første omgang se om jeg kan finde en løsning her i DK :) Tak for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)