Hej, Jeg håber meget, at en af jer i Amino har en solid baggrund som revisor og kan hjælpe mig med det. Kort fortalt: I 2010 gik min firma konkurs, og da jeg hæftede personlige overfor min bank som eneste kreditor, solgte jeg alt hvad jeg havde i privat regi (bolig og aktier) for at nedbringe gælden hos kreditøren (banken) Jeg har i løbet af 2011- 2012-2013 "betalt"/afdrage til banken lidt over 300.000 kr,- Det der sker er, at banken har ikke specifikeret hvor meget af det penge er gået til at betale af for renter, og SKAT har intet om mine betalinger heri, men de spørger et dokument fra banken hvor der står hvor meget af beløbet blev brugt til renter. Det eneste de har er en dokument fra banken hvor der står blandt alle jeres påkrav, hvor meget var postet som renter Giver det mening hvad jeg siger? Banken har lukket nu mine konti, og er umuligt at få noget dokumentation derfra. Mit spørgsmål er, om der er en slags formel ? Jeg mener %, som man kan fradrag hos skat i % i relation af den totale beløb jeg har afdraget? Efter at jeg havde betalt til kreditør disse 300.000 kr,- fik jeg gældsanering på de sidste gælds beløb vi havde tilbage, og for disse nuværende betalinger får jeg netop en % som fradrag. Håber meget, at der er en god ekspert hos jer, som kan hjælpe mig med det, da netop min økonomi er megastram pt, og alt fradrag jeg kan få går netop til at betale af på min gæld ...... |
Prøv evt. at smide opgaven på www.agera.dk der kan du finde en ekspert der kan hjælpe dig til billige penge,