Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsplan - hvornår og hvordan starter man?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Fra  Reverence Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

 

Jeg skal til at fikse en forretningsplan, da jeg føler, at jeg er kommet langt igennem processen om at starte min virksomhed op.

Som udgangspunkt bliver det et bi-job, altså på hobbyniveau, men da der er god mulighed for vækst, og da jeg gerne vil leve af netop dette, havde jeg tænkt mig at starte op som momsregistreret (da der også indgår import/evt eksport). Jeg bliver ene mand på lageret (webshop) til at starte med, da jeg regner med, at jeg til at starte med, kan klare det selv.

Derudover skal jeg have fat i en revisor, da jeg er uerfaren og ikke har haft med regnskab og tal at gøre før, så det bliver min eneste "mand".

Jeg skal ned i banken og diverse andre steder med mine planer, fremtidige værdier mm., og tænker derfor, om jeg skal lave min forretningsplan som det er nu, eller om det skal være en med fremtidige medlemmer - eventuelt bare stillinger, jeg kommer til at skulle bruge?

Har kigget på eksemplerne herinde, men de er alle fra en reel opstart, med fuldt crew. I hvert fald alle dem jeg har kigget på.

 

På forhånd tak for hjælpen :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Fra  Reverence Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for hjælpen John, det var lige det jeg tænkte på.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)