Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento - Nyhedsbrev?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nogen der kan anbefale et smart system der kan integreres med magento, jeg har over 8000 nyhedsbrev tilmeldte?

Hvis der nogen af jer der også kan hjælpe med intregering af et system og evt hjælp til opsætning af først nyhedsbrev, samt også nogen nyhedsbreve der skal flyttes fra den ene store view til det andet i databasen.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tilbyder integration til magento.

Da du alligevel har et antal tilmeldte der betyder du ikke kan bruge de gratisversioner nogle udbydere tilbyder,

vil jeg da anbefale at du kontakter en af de danske udbydere:

Mailplatform

bullsender

ubivox

Du vil utvivlsomt blive anbefalet mailchimp af andre, det er et glimrende system, men hvis du har brug for udvidet support ville jeg kontakte en af de danske udbydere  i stedet.

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for de anbefalinger, dem vil jeg kigge lidt nærmere på. Har også selv kigget på mailchimp og vil da mene at det da også en mulighed. 

Kunne dog godt tænke mig måske at høre fra andre der benytter magento og bruger et system til nyhedsbreve.

Og er der evt. nogen der mod betaling kan lave dette arbejd for mig? 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

min webshop:

Kunne dog godt tænke mig måske at høre fra andre der benytter magento og bruger et system til nyhedsbreve.

Og er der evt. nogen der mod betaling kan lave dette arbejd for mig? 

Vi har stor erfaring med netop Magento og nyhedsbreve, https://conversio.dk/online-markedsfoering/e-mailmarkedsforing/

Tag kontakt til Simon, der er super skarp på dette; sl@conversio.dk eller 70 666 510

Med venlig hilsen

Johannes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)