Jeg har lavet et lille skriv om hvordan det er at starte en webshop når man ikke er helt ung mere. Har forpligtelser over for kone, børn, hus, bil, hund og fuldtidsarbejdet. Det er summen af hvad jeg selv har lært og en god del herinde fra Amino. Jeg har forsøgt at ramme de emner som der ikke bliver talt så meget om. Emballage, varelager osv. Jeg går ikke så meget i dybden med mange ting, det er mere for at ramme nogle punkter man skal være opmærksom om. Hvis nogen har lyst, må de meget gerne læse det igennem og se om jeg har glemt noget eller måske er noget forkert? Det er kun et udkast, men tror jeg er ved at være igennem. http://monbjergpil.dk/webshop30plus.html Hilsen Lars Svane |
Hej Lars
Rigtig fin tekst. Dog synes jeg du gør lidt for meget ud af opsætningen af en lokal server. Skriv det eventuelt som et billag til sidst i teksten.
Og så en grammatisk ting: på dansk bruger man sammensatte ord. Det hedder altså 'tommelfingerregel' og ikke 'tommelfinger regel' (og 'enkeltmandsvirksomhed' og 'engros'). Ja, undskyld, men det er en af mine kæpheste
Mvh David
-