Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør til programprogrammering og app søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg er interesseret i at starte et projekt/virksomhed og lave et "time-management" program (udvidet kalender), med fokus på at adminstrere personers tid, og generelt holde orden i personers kalender. Jeg synes mange af de allerede eksisterende kalendere, er meget uoverskuelige og mangler mange funktioner. 

Jeg leder pt. efter en programmør, som kan programmere computerprogammer og apps og have fokus på den tekniske del af dette projekt.

Jeg har ideerne klar, og mit syn på, hvordan meget af det skal se ud. 

Jeg leder efter en, som har lyst til at partner dette projekt/virksomhed istedet for at være lønnet. 

Hvis du er interesseret, kan du få en dybere forklaring af mine tanker. 

MVH

Jonas 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 15:49

Hej Jonas

Det er et interessant område at lave værktøjer til. Jeg har selv tit overvejet om der ikke mangler en konkurrent til Harvest, Timely etc.

Men der er virkelig mange indlæg af denne slags på Amino, og jeg tror desværre ikke du får så mange henvendelser. Jeg vil anbefale dig at gøre det mere klart 1) hvad det er du ønsker at udvikle, og især hvorfor det skulle være bedre end de eksisterende løsninger 2) hvad din rolle og dit bidrag til projektet vil være (idémand alene, har desværre ingen værdi) samt 3) hvordan det skal finansieres.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 16:55

Hej Jonas,

Du er meget velkommen til at kigge på moonsted.com og skrive til mig på: m@nsted.dk

Glæder mig til at høre fra dig!

//Mathias

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)