Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg det bedste crew?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg er lige blevet færdig med min app, som basalt set kan øge omsætningen for specialbutikker. 

Indtil videre er jeg alene om hele projektet, men skal til at skabe et crew som skal få projektet til at blive en succes. Hvad søger engagerede medarbejdere i en virksomhed? På hvilke grundlag kan jeg evt. ansætte dem? Kan det feks være ren provision, eller er der andre gode muligheder som giver folk gå på mod? Jeg er kun studerende, og har ikke en enorm kapital.

Vh.

Nurmd

Fra Denmark
Tilmeldt 2. Sep 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 04:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Altså det du kan gøre er at stille nogen krav/kriterier, som en kommende medarbejder/partner skal opfylde. Fx, søger du en partner der har it kompetencer eller en partner der har en relativ god kapital osv. Stod selv i samme dilemma, men fandt mig en partner.

Ps hvad mener du med specialbutikker?

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de personer som du skal have ind ikke for en andel vil du nok ikke få nogle gode, nu hvor du ikke kan betale dem. Det er jo en sats fra folk at gå ind i sådan et projekt.

Men du skal jo tilbyde dem en plads i en virksomhed som de aldrig har set før, og glæder sig til at gå på arbejde hver dag.

Der er mange blog indlæg ude på nettet og sikkert også her på amino, så der er mange der ude som deler deres erfaringer om emnet.

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Jeg er meget interesseret i at høre om din app.

Kan du i korte træk sætte lidt flere ord på?

Jeg har selv gået med tanker om en app, der kunne have sammenfaldende interesser, så lidt god sparring kunne være interessant.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)