Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny online platform

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har lavet et spørgeskema som jeg håber i vil bruge 5 minutter på at svare på. 

https://da.surveymonkey.com/r/JBB2NR8

Konceptet går ud på at vi som virksomhed formidler kontakten mellem virksomheden og de eksperter/den målgruppe man søger. Det vil ske via en online platform, hvor man som virksomhed går ind og vælger en standardpakke eller man får en pakke tilpasset til ens behov. Vi siger at Jens fra virksomheden Jens og CO går ind og bestiller en pakke med x antal personer fra hans målgruppe og x antal eksperter til x antal kroner, fordi han gerne vil have feedback på sin nye hjemmeside. Jens vælger så om han selv vil lave det materiale som dem der skal give feedback skal gå ud fra eller om vi skal gøre det. Vi har en masse forskellige brugere oprettet i vores database. Vi tager så kontakt til de personer der passer til de kriterier Jens søger og de giver så Jens den feedback han har brug for. 

Forsat god dag alle :D 

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 15:56

For at det skal lykkedes, kræver det, at I har en masse brugere. Brugerne kommer ikke før I har en masse virksomheder. Er det ikke lidt hønen og ægget?
Det lyder som et rigtig spændende projekt, men jeg kan ikke gennemskue hvor brugerne skal komme fra?

Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 15:59

Linket til undersøgelsen virker ikke...

Tilmeldt 22. Jun 15
Skrevet kl. 16:36

Du har fuldstændig ret i at det kræver vi får en masse brugere ind da det ellers ikke er attraktivt. Vi har en ide om hvordan vi kan få folk ind, som blandt andet indeholder betaling og diverse konkurrencer. Hvis du har andre råd til hvordan vi kan skaffe brugere ind på sådan en side er du meget velkommen til at skrive, da det klart er et fokuspunkt. 

Tilmeldt 22. Jun 15
Skrevet kl. 16:37

Det skulle gerne virke nu. Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 16:59

Spændende projekt:)

Tilmeldt 22. Jun 15
Skrevet kl. 19:07

Det synes jeg nemlig også :) 

Tilmeldt 22. Jun 15
Skrevet kl. 19:11

Jeg har fået en smule respons på mit spørgeskema, men kunne stadig godt bruge mere feedback. Så i er velkomne til enten at svare på spørgeskemaet eller smide en kommentar herinde. Det ville hjælpe rigtig meget :D 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)