Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web-haj søges!!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er.

Jeg har mit eget freelance firma der tilbyder grafisk design til det trykte og digitale medie. Det er en bibeskæftigelse for mig, men jeg vil gerne kunne have det som mit deltidsjob. Indtil videre har jeg fået opgaver via venner, bekendte og mund-til-mund metoden. MEN jeg mangler at få lavet min egen hjemmeside. Jeg er ikke en haj til koder og kan kun lave hjemmesider i GoLive til husbehov, så jeg søger derfor en person der kan lave min hjemmeside for mig. Jeg vil ikke selv give i kast med det, da det er rigtig vigtigt for mig, at min hjemmeside er professionel, da den jo er mit ansigt udadtil.

Jeg vil selv levere alt grafikken og screenshots af hvordan jeg ønsker sitet skal se ud. Der er tale om en forholdvis simpel side, der skal indeholde index-siden samt ca. 4-8 undersider med primært referencer. Derudover skal der måske være en kontaktformular.  Siden skal jeg selv kunne opdatere og vedligeholde.

Hvad vil jeg så betale for dette? Tja, ingen kolde kontanter, men derimod serviceydelser i form af grafisk design til det trykte medie. Så hvis du er en haj til hjemmesider, men ikke kan lave grafisk design til det trykte medie og står og har brug for brevlinie, brochure, logo, plakat el.lign., ja så forestillede jeg mig at vi kunne "lege" bytte-bytte-købmand. Du laver en hjemmeside der bare spiller og jeg laver ditto af grafisk design til dig.

Udover ovennævnte kan jeg tilbyde, at jeg fremover vil bruge dig som samarbejdspartner (såfremt hjemmesiden er helt ok), når nogle af mine kunder har brug for hjemmesider . Så det er vigtigt for mig, at du virkelig har styr på koderne og f.eks. også kan lave web-shops, gæstebøger osv. Det er knap så vigtigt med det grafiske, da jeg jo selv kan stå for denne del.

Er der nogen der har mod på ovenstående eller er jeg helt ude i skoven? Jeg glæder mig til at høre fra jer...

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:39
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 22:09

Smid mig en mail på mo [at] altero [dot] dk eller giv mig et kald på 70 200 265, så kan vi sikkert finde ud af noget ....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:17

Hej,

Jeg meget gerne hjælpe dig, jeg mangler at få designet et logo til at af mine projekter - så jeg vil gerne lege med. Du kan kontakte mig på jh@webname.dk

God jul.

Fra Viborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Skrevet kl. 22:36

Hej alle.

Tak for de mange svar. Jeg har nu fundet en der gerne vil lave min hjemmeside, men det er dejligt at så mange svarede. Jeg er stadig åben for samarbejde med andre, der står og har brug for en kompetent og dygtig grafiker.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:40

Levil:

Hej alle.

Tak for de mange svar. Jeg har nu fundet en der gerne vil lave min hjemmeside, men det er dejligt at så mange svarede. Jeg er stadig åben for samarbejde med andre, der står og har brug for en kompetent og dygtig grafiker.

Hej :)

Hvad tager du for at designe logo - har du nogle referencer du kan fremvise? :)

Mvh

Jesper 

Fra Viborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Skrevet kl. 09:22

Hej Jesper.

Jeg har sendt en mail til dig... 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)