Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trykker nær odense/fyn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en trykker til et løbende samarbejde, primært til tryk på visitkort, der kan måske på sigt være tale om mere omfattende opgaver, men dette er ikke aktuelt nu.

Jeg kan selv designe kortene og levere de ønskede formater, og skal kun bruge kort af høj kvalitet (Luksuskort), da det er en del af et samlet tilbud til mine kunder.

Er der mulighed for dag til dag levering er dette en kæmpe bonus, jeg skal nok selv tage turen til trykken og få afhentet :)

Fra Albertslund
Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 27
Fra  Teleselskabet WeyNet ApS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucca !

Jeg er simpelthen nød til at spørge dig, om du har forsøgt Google?

Teleselskabet WeyNet ApS
"Løsninger til private & mindre virksomheder siden 2007"

Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Det må jeg sige ja til, jeg prøver dog at se om der skulle være nogen herinde også for både at matche prisen, men ligeså meget for netværket. Det kunne jo være der var nogle nyopstartede der kunne være interesseret i en opgave, og måske endda et løbende samarbejde ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 50
Fra  TEKSTIL-TRYK.DK A/S Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucca

Vi levere fra dag-til-dag som standard hvis du bestiller inden kl. 12.00, fragt er flat-rate altid 49,-  - så er du fri for at skal ud at kører.. vi ligger i Aarhus.

vi har mange forskellige papirtyper.. jeg anbefaler 300g eller 360g Algro Design™ Coated - 

Hvis du skal bestille til flere forskellige kunder er det en fordel f.eks. at bestille 3 x 300stk. = 900stk. fordelt på 3 forskellige originaler..- så spare du en del. blot et tip.. 

se her http://nemprint.dk/produkter/visitkort

Håber det kan bruges. :)

T-shirts med DTG print - Samt digital printproduktion til print af flyers, visitkort, postkort, plakater, klistermærker, gulvfolie og m.m.

Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Mange tak det vil jeg da følge op på. 

Men det er ligeså meget så jeg har prøvet at have materialerne i hånden og ved hvad det fysisk er jeg bestiller :)

Mvh.

Lucca

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)